לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנונימוס עיצובים


לא שונה מכל בלוג עיצובים אחר שאתם מכירים,אבל כמובן,עם טאץ' אישי שלי.

Avatarכינוי:  Anonymous Design

גיל: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פוסט ראשון | מברשות מדהימות לפוטושופ | מבצע 3>


16/12/2007

פוסט ראשון - אנונימוס עיצובים

שלום,ברוכים הבאים לבלוג העיצובים שלי, לפני שאתחיל בעדכון אני רוצה להגיד שכל קטע בבלוג פה

יירשם בלשון זכר אך זה לא מעיד שום דבר על זהותי המינית וקיים סיכוי לא קטן שאני נקבה.

 

אז נתחיל בפוסט/עדכון הראשון,הוא יכלול מברשות שימושיות לפוטושופ ומבצע.

אני יודע שהפוסט יהיה קצר,אך עדיין זו"היכרות" ראשונית, ואני מבטיח/ה שהפוסטים הבאים יהיו הרבה יותר

מלאי תוכן ועזרים.

3>

מברשות לפוטושופ:

 

עד כאן עם המברשות,אני מקווה שתאהבו אותן ותעשו איתן עיצובים

 

נעבור למבצע:

מבצע קטן וצנוע של שישה מקומות

כדי להרשם תכתבו בתגובות את מספר השיקוי ומספר בלוג

( כמובן שמספיק שתכתבו את ההודעה דרך המשתמש והקישור יופיע למעלה,מה שנוח לכם )

כל שיקוי זוכה

 

1.

2.

3.

4.

5.

6. שיקוי בונוס = אם הוא זוכה, הבוחר יכול לזכות ב2 פרסים, אך אם לא-בשום דבר- הסיכון על אחריותכם.

עד לפוסט הבא,

האנונימי.

 

 

נכתב על ידי Anonymous Design , 16/12/2007 19:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





132

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnonymous Design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anonymous Design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)