לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


oh baby baby

כינוי:  די

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011


יש לי קטע כזה להתמסר רק כשלא מבקשים ממני.

 

ככואב לי המרפק. יש לי את הקטע הזה של להשתגע כי אני לא מצליחה להיות בהירה לעצמי כשאני
נכנסת למערכת יחסים. אני מתעלמת, מתחבאת, בורחת, עונה ויום אחרי זה לא עונה, שותקת, ושנייה
אחר כך מדברת מלא, שוחכת מה רציתי להגיד ואף פעם לא נזכרת. עושה טיולים וסיורים ואפילו לא מוצאת.

 



 

נכתב על ידי די , 24/9/2011 21:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,680
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אהבה למוזיקה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על די ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)