לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג של הומו גאה, קפצו לי.


"וגם אני בניתי סביבי חומות הגנה ולא הייתי אני עד שכאב לי והסתכלתי לעצמי בעיניים ועכשיו אני מרגיש...עכשיו אני מרגיש."

כינוי:  מיסטר מייקל

בן: 38

ICQ: 417872128 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מזל טוב לי אני בן 22


יום שישי הייה לי יומהולדת!! בן 22.

ואוו השנים פשוט טסותת להן, חגגתי במועדון טוב, הזמנתי את כל הח'ברה. הייה ממש כייף, תודה לכל מי שבא ושעשה אותי מאושר ביומהולדת שלי.

ובקושי יוצא לי לעדכן כי אני עובד המון. קשה לי לנשום מרוב עבודה.

ואני יודע שלא יצא לי להגיד, אבל שתהייה לכולנו שנה אזרחית חדשה וטובה מהקודמת.

 

 

מייקל.

נכתב על ידי מיסטר מייקל , 6/1/2008 15:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלינקע:]] ב-19/1/2008 23:52
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיסטר מייקל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיסטר מייקל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)