לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Why does it rain?


מתי יבוא הגשם שיקח אותי ואת הכאב שלי למקום טוב יותר ?

כינוי:  נס על חלב

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מה הסיפור שלי ?


אז למה פתחתי בלוג אתם בטח שואלים

יש לי שני בלוגים בישרא ...

מצליחים אפשר לומר בשני הבלוגים אני חשופה ובגלל זה אני לא יכולה להגיד את מה שאני מרגישה

ומה שאני רוצה וזה מתסכל החלטתי לתת ניסיון לעוד בלוג

בלוג שבו אני יפרוק , יספר ויתעזר בו

 


 

הגובה שלי הוא 1.75 ואני שוקלת 82 קילו .

אני מעוניינת לשקול 65

ואני יעשה את זה בדרך שלי

נמאס לי מה"תפריטים הבריאים" והפלצניים האלה

זה פשוט טיפשי בעיניי ואף פעם לא הצלחתי בדיאטה כזאת

אני הולכת על שיטת הצומות והצמצום הרב באוכל

ככה אני ירד מהר כמו שאני רוצה

_______________________________

 

היום התחלתי צום

ניראה כמה אני יחזיק

התחלתי אותו ב12:00 בנתיים החזקתי שעה

חביב

אני מקווה לעוד 9 כאלו

בהצלחה לי

 


 

עד כאן להיום

 

נכתב על ידי נס על חלב , 15/12/2007 12:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנס על חלב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נס על חלב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)