לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי O.o

הבלוג מדבר עלי ועל חיי הסוערים... חחח לא באמת... החיים שלי די משעממים... ואתם הולכים לקרוא עליהם

Avatarכינוי:  YoAv O.o

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

פוסט פריצה ליואב ממאיה טמפונסון XD


שיטטטטטטטטטטטטטטט הכל נמחק לי!!!!!!!!!!!!! איזה בסא... עשיתי לך פוסט ארוך ועכשיו הכל נחמק..

אני צריכה להתחיל מהתחלה איזה בום בום!!!!!!!!!!!!!!!!!


 אוקייי אז אני עושה ליואב פוסט פריצה כי הוא אף פעם לא בבלוג שלו כי הוא עסוק מידי רואה דורה (סתםםםם חחחח)

(סתםם יואב אני יורדת אליך מספיק בביצספר אני לא צריכה גם בבלוג )חחחחח:P

 

 

עכשיו אני אשים לך כל מיני כפתורים..

 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket  Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket        

 

 

אבל אני לא ממש אוהבת את red hot chilli peppers הם איכסס כזה

fall out boy הרבה יותר טובים =]

 

   

 

 

אני גם ממש אוהבת את nickleback

 

 

 

אני  לא יודעת מה לכתוב ....אממש שנייה אני שואלת אותך מה אתה אוהב עכשיו באיסיי................................................

אמרת שאתה אוהב סרטי אימה ...גם אני קצת אוהבת אבל לא הרבה אז בוא נחפש לך כפתורים של החוש השישי וסודות נעולים.....

טוב אין ממש של הסרטים האליה אבל יש של הצילצול .....

    

 

   (איזה כפתורים מגניבים)

 

 

    

 

יש גם של בית השעווה אבל זה סרט גרוע ואני שונאת את paris hilton

    

 

 

 

הינה מישהו ממש חתיך שאורטל חושבת שהוא דומה למיכה אז אם אני מסתכלת עליו ככה אז הוא לא חתיך (אבל הוא בכל זאת חתיך 33>)

 

  רררר!!!!! (יואב נכון שאתה חושב שהוא חתיך ????) חחח

 

     

 

 

 

טוב יאללה  אין לי כוח יותר כי אין לי כוח אבל אני יחפור לך בפעמים אחרים בבלוג

=]

בייייייי

 

נ.ב.

 יש לך את הסיסמה הכי מפגרת בעולם!!!!!!!!

 

בום בום

 

ממאיה טמפונסון

 

 

נכתב על ידי YoAv O.o , 19/1/2008 15:32  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYoAv O.o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YoAv O.o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)