לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המקום היחידי לדבר



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

שינוייםםם ילדה במצב קשה


רציתי לדבר הפוסט הזה על מה שעובר אלי

זה מה שאני אמורה לעשות בבלוג  "להביע" את ריגשותי העמוקים

ברוב השנים של הבלוג, הייתי ילדה שכל הזמן מתלוננת או סתם קטנונית בקשר לכספים,

או שסתם התבכיינתי שאין לי חבר או שאף אחד לא רוצה אותי.

 

 

אבל עכשיו התבגרתי עברתי את ימי הצומי (פריקיות)

(*אנשים לא אוהבים להגדיר את זה צומי ככה. הם מביעים את עצמם "הסטייל"שלהם או איכשלא תקראו לזה אין לי בכלל בעיה עם הקטע הזה ועכשיו הדבר היחידי שאני רואה בזה שהם עדיין לא התבגרו .)

 

בכל מקרה ,

שמתי לב שהפכתי את השנה הזה לשנת התפרעות כמו שאומרים יצאתי להמון מסיבות כל פעם ששמעתי שכולן הולכות למסיבה קפצתי על ההיזדמנות לקחתי רכבת ופגשתי את שירה ,התלבשנו ואז ישאר יצאנו עם חברות כלמני בנות היו ימים שסתם הייתי אצל שירה ויצאנו בערב להסתובב ופגשנו אנשים נשארנו איתם כל הלילה וחזרנו בזריחה זה מדהים כל כך שיש אנשים בגילינו שגרים ליד שירה והם סבבה .ברחובות בחיים לא הייתי מוצאת כאלה אנשים סבבה כאלה ולא ערסים  מפגרים...(שמתי לב שהערסים של רחובות זה משהו מיוחד ,לא במובן החיובי של המילה).

 

היו לי המון סטוצים והיה לי 4 חברים בחופש הגדול +חגים של תחילת השנה  ואף אחד מ4 לא אהבתי ,ניסית ,השתדלתי,הם היו נורא חמודים וזה .אבל לא ברמה של התאהבות ל2 מהם היה מכונית עם רישיון שזה היה נורא נוח וכל החברים מרמת גן  או סתם מהאזור הזה ,זה די מוזר שזה יצאה ככה XD

 

עכשיו החלטתי שאני לא ממהרת לשום חברות ואם זה יקרה אז עם מישהו שאני מכירה הרבה זמן ולא איזה אחד ממסיבה.

אשכרה

אנשים שרציתי אותם סתם כזה וזה ,בסוף קרה משהו בינינו זה פשוט מוזר כל כך .כמו רשימה כזו של דברים שעשיתי  היה לי כזו טבלה שעשיתי V על מי שרציתי ואחרי זה הם כבר לא עיניינו אותי .

תמידי חיפשתי ריגוש משהו חדש שונה וככה זה היה תמיד בקטע של החברים .בתחילה היה לי טוב וזה ולאט לאט ירד לי מהם...ואז נטשתי אותם והם לא הבינו למה לחבר האחרון שלי לא נתתי הסבר פשוט אמרתי לו אני שרוצה להיות לבד .ומאז לא עניתי לשיחות של חסום או מספרים שאני לא מכירה  או למס' שלו.

 

בשנה הזאת נורא השתנתי המון אנשים חושבים שנהייתי ממש יפה ו, ופתאום כל העולם ואישתו מרגישים בנוח לתחיל איתי זה מה שמעצבן בגלל זה אני לא הולכת למסיבות של אנשים שהכרתי בעבר .

 

ופה סיימתי (:

אנשים אל תלכו ליותר ממדי מסיבות ומוותר לכם להתאהב .זה לא נורא כל כך

הדבר האחרון שאני בבאסה איתו שאני לא מצליחה להתאהב שזה אשכרה עצוב ,אבל לא נורא יש לי את כל החיים לפני ואני עדיין ילדה (למרות שבפורים יש לי 16)חח

24.2

 

נכתב על ידי , 6/11/2009 09:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של † Prince of Darkness † ב-9/7/2010 12:10
 





10,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטיפאני,זהו השם שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טיפאני,זהו השם שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)