לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משקפיים ורודות - לאור ורוד לחיים D:



Avatarכינוי:  Naomiki

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

איים פילינג גוד! טאטאטאטאטאטא!


אז למרות מצב הרוח הלא משו ששורר בי היום, בכלליות - הכל מעולה!

עברנו דירה, אך להפתעתי אני מסתדרת נפלא! ילדים מכאן מצאו אותי וקיבלו אותי בזרועות פתוחות, ונראלי שיהיה כאן טוב (:

 

וולקום טו מדרשת בן גוריון (;

 

אני פשוט מרגישה שמחה! מחר אני חוגגת את החודש לשמחה החדשה שלי, ואת השבועייים לשמחה האמיתית שלי P:

סוף סוף באמת טוב לי, ואומנם לא הכל מצויין עם כולם, אבל יהיה טוב, אני בטוחה בזה.

ואני סוף סוף מרגישה שאנשים רוצים שיהיה לי טוב! וזה משמח אותי כל כך! אני מרגישה אהובה ^.^

 

 

חוץ מזה, משהו עובר על ההורים שלי, פתאום הם החליטו שאני שווה יותר :P

הבטיחו לי ש:

* אני אטוס לבד לקליפורניה ופלורידה להפגש עם דודה שלי (:

שיש לה קשרים עם מישו שלוקח אותנו לבוורלי הילז והוליווד וכאלה מגניבים :P

* אני אטוס עם אמא לפולין שנה הבאה, כי היא החליטה שהיא לא רוצה שאני אטוס במשלחות, אז היא תקח אותי בעצמה D:

* בחורף הקרוב אנחנו טסים לבקר (רוב הסיכויים) בהולנד ובלגיה, לראות שוב את כולם 3>

* בחורף שאחרי זה (או אחרי אחרי זה) אני ואבא טסים לבד להודו!

זאת כבר הבטחה שלו כמה שנים, והוא באמת הולך לקיים את זה! אוכל הודיי DD: יאממי!

 

קיצצר? הכל מעולה, וטוב לי, וטוב לי כשטוב לי (:

ואני כבר מוכנה להתחיל בצפר! בצפר חדש, ילדים חדשים, עולמות חדשים שנפתחים לי, וזאת הרגשה מדהימה הפעם (:

 


והדבר הכי חשוב השבוע?

פייפר כלבתי המדהימה הוחזרה אלינו אחרי שנה D:

והיא לא בדכאון והיא ממש שמחה להיות איתנו והיא הולכת אחרי לכל מקום וזה נפלא!

 

 

 

שבוע טוב אננשיים (:

 

נכתב על ידי Naomiki , 28/8/2010 18:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מהפך!!!


החלטתי שהקטעים שאני תמיד כותבת עצובים מדי !

שמעתי לאחרונה מחברה טובה מדהימה יפיפיה מושלמת פשוט מלכה, עצות טובות:

קודם כל אני לא צריכה להלחץ כל כך מהכל מה שיהיה יהיה, והסוף יהיה בסדר.

יש גורל והוא קבוע, אם דברים נועדו לקרות הם יקרו ואם לא הם לא ולכן עלינו לקחת הכל בקלות ולדעת שאם זה לא קרה, זה כנירהא פשוט לא נועד לקרות, ואם זה כן אמור לקרות זה יקרה זה פשוט כניראה לא היה הרגע של זה לקרות.

 

מהיום אני משנה סגנון, אני אופטימית אני שמחה, וכולם צריכים לדעת את זה.

ואת הקטעים העצובים של חיי כי תמיד יהיו רגעים שכאלה, אני אשמור לנסיכה המדהימה פרינסס קונסואלה, מורתי לחיים שמשנה את חיי לטובה, והיא תעזור לי.

 

תודה לכל האנשים המדהימים שהיו כאן תמיד לתמוך,

אבל אני יוצאת לדרך חדשה, שמחה יותר טובה יותר!

 

ואל תשכחו : פרינסס קונסואלה!! פרינסס קונסואלה!!

 

שלכם,

נעמי המחודשת ♥ ♥ ♥

נכתב על ידי Naomiki , 19/8/2010 01:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Dont cry


Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

 

ומה נותר? להאמין שיהיה טוב? להאמין שהכל יסתדר איתי?

אני מניחה שזה מה שאני אהיה חייבת לעשות.

כואב לי, צורב לי, רע לי,

אבל הלב שלי דופק חזק,

וזה מחזיק אותי מלאת תקווה.

3>

נכתב על ידי Naomiki , 5/8/2010 17:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaomiki אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Naomiki ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)