לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מסעותיו של חובב זין בשדות הזרגים האין סופיים


מדריך חיים להומואים בהתהוות וגם לסטרייטים אוהדים
כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

יש לו מפתח


________________

 

 

יש לו מפתח

בו הוא מתגנב

אל החדר

בו מסתיר אהובו

את הלב

 

מרים סדין ומלטף

את המקום עליו היה שוכב

מרים חולצה ומקרב

שואף אליו את ריח הכאב

 

אהוב עזוב

אהוב בודד

אהוב עיקש

לשוב הוא מסרב

 

וריח החולצה

הופך לחמצמץ

והסדין המלוטף

נותר קר ומנוכר

וקפליו אוצרים

את סימני גופו השכוב

ואין זכר לאהוב

אין זכר לאהוב

 

נועל אחריו את החדר

אליו הוא התגנב

משאיר את המפתח

במנעול המייבב

 

כי מה תועלת במפתח

אם אינו פותח את הלב.

נכתב על ידי , 30/12/2014 20:21  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגוע


נחשול געגוע


חובט בי ומטלטל את גופי


מודיע על מותו בטרם עת


של אהובי


לא יהיה עוד ממך


לא יהיה


רק תחושת פנטום


של איבר המהתל בי


ואומר


אני כאן


הזיית מדבר של הלך צמא


הפוסע אל נווה ירוק לא קיים


ואחריה יקיצה מהתעתוע


והתרסקות  אל האדמה


 


כי מעפר באת ואל עפר תשוב


 


אתה בולע את הדמעות של עצמך


והן  מרטיבות את עפר נשמתך


 


ואולי


יום אחד


המפגש הזה


יצמיח בך


נבט חדש של אהבה.

נכתב על ידי , 6/12/2014 07:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבני הפסיפס מדברות אהבה


אתה כותב מכתבי אהבה ואני לא קורא

אתה מתקשר לדבר, ואני לא עונה

אתה מלא פליאה על כך שנאלמתי דום

ואין בי מילה אחת של אהבה

לומר לך.

 

תשובתי לך:

 

את כל מה שהיה לי לכתוב, כתבתי באבני השולחן שיצרתי עבורך, בכתב אהבתי.

כל אבן פסיפס שסיתתי ספגה את אהבתי אליך, כל טיפת דבק שחיברה בין אבן לעץ, חיברה את נשמתי לשלך.

עכשיו ביושבך על יד השולחן, תוכל לקרוא את מילות אהבתי המסותתות באבנים קטנות, שזורות בדם אצבעותי ומהולות בזיעתי.

כולן שירה, כולן אהבה אחת גדולה

 

היה שלום אהוב יקר, נשארה לך רק מצבה

 

הייתי

 

 ולא אשוב חזרה.

 

 

זאזי

נכתב על ידי , 3/12/2014 12:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שובו של הזאזי או זאזי מכה שנית או סתם לא בא לי להסביר למה חזרתי לכתוב


לכל ידידי מוקירי אוהבי וסתם עוברי אורח בשדרת ישראבלוג.

 

הרבה שנים לא כתבתי (יש לי הסבר אבל הוא ממש לא חשוב) עברתי תהפוכות גדולות בחיי ( פרידה לאחר זוגיות ארוכת שנים ושוב זוגיות ושוב פרידה.)

התלבטתי רבות אם לחזור בדמות חדשה ובלבוש חדש ולקבור את זאזי סופית, חשבתי לפתוח בלוג באתר "שווה", עם קוראים חדשים, והתחלות חדשות,

והנה מצאתי את עצמי חוזר לבנין הישן, חוזר הביתה, לבית הרעוע, עם הקירות המתקלפים והריהוט שמכוסה בסדינים מאובקים,

לחזור אליו, לפתוח חלונות , לאוורר את האבק, ולתת לקרן שמש ראשונה לשזוף את המקום שהיה שרוי באפלולית, כמו הארמון של היפיפיה הנמה.

אני היפיפיה הנמה ואני גם הנסיך, אני זה שבא להעיר את זאזי מתרדמה של שנים.

 אין לי מושג לאיזה מציאות אני מתעורר ומה קרה לישראבלוג בשנים

בהן הייתי נוכח נפקד. אין לי מושג ירוק אם מישהו מבקר כאן או שמא הפך המקום לבית קברות לבלוגים מתים.

ובכל זאת אני עושה ניסיון וקורא בקול:

 

 ?ANY BODY HOME

 

בית

 

כרוח רפאים

שבתי אל מחוזות חיי

מטייל בין חורבות ובתים

נושא את ספורי עלי

האנשים שהכרתי כבר אינם

ואלה שישנם לא אכיר

על בתים שחרבו עם הזמן

צמחו מגדלים באוויר

 

אימי אימי איה הערסל

בו הנחת את גופי הנרעד

נע ונד נע ונד נע ונד

חתמת את גורלי לעד

נע ונד נע ונד נע ונד

ילד הייתי עכשיו נווד

 

כרוח רפאים

שבתי אל בית הקברות

מטייל בין אבנים ושמות

חוצב את השבילים ברגלי

האנשים שהכרתי ישנם

ואלה שטרם ישנם לא אכיר

על חורבות הזיכרון והזמן

צמחו פה מצבות העיר.

 

 

זאזי

 

נכתב על ידי , 3/12/2014 11:44  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





184,417
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzazy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zazy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)