לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוולם הפוך. * !!!


מה אפשר לרשום ב-255 שורות מזווינות לעזאזל , ?! XD

Avatarכינוי:  באלי בננה :P

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

אייזה זווננהנה !#@@@$#% ארררררררר


חייבת לפרוק רגשות > <  "
 

 

Clay Bumbler Toad

 

אווףףףף \: מצטערת על הכותרת הזועמת XD

פשוט היא מעצבנת אותי, כ"כ מעצבנת אותתיי !!!@

מי , ?! נועה, נועה דהן, איזו זונה אחת מהכיתה שלי .

איך זה בכלל התחיל?

ממ .. זה דיי מוזר , כי אפילו אני לא זוכרת שאי - פעם היינו חברות כאלה טוובוות .

 |אם לא הבנתם, זה היה בציניות . |

טווב אזז .. אז ככה .

היא לומדת בכיתה שלי , ואף פעם בדיוק לא היינו חברות .

או לפחות לא רבנו . לא ככה.

 

 

היה לנו שיעור מדעים , ואף אחד לא שם על המורה הזאתי , אז כולם עוברים מקומות, מפריעים בשיעור וכ'ו .

אז גם אני עברתי מקום , אבל אז מי שיושב באמת במקום הזה חזר , ואז אני והחברה הכי טובה שלי - מעיין 3> , התקדמנו לשורה ה-3 של הכיתה , והיינו בשורה שאחריי נועה דהן ~ הזונה המהלכת .

ואז , התחלנו לקלל אותה , סתם ככה ~ בצחווק .

ולי , מי שמכיר אותי יודע , שיש לי פתיל נורא קצר , אבל נורא נורא נורא קצר, ממש קצרצר . [ XD ]

אז אמרתי לה "סתמי סתמי, יא זונה" [ עדיין עם הקטע של הבצחוק ]

ואז היא אמרה "בואענה , סתמי יא בת זונה" .

 

 

ואז כבר התעצבנתי , למה מי היא שתגיד לי בת זוונה , ?!

הא !? מי היאאא השרליללה הזאתתי , [ ?!!!! $ ]

אז עניתי לה 'סתמי יא זוונה , שאני לא אקום ואביא לך כאפה!'

ואז היא אמרה "נו , בואי נראה אותך, תתני לי כאפה אם יש לך אומץ" .

ואני , כבר התעצבנתי עלייה רצח , אז קמתי ובאמת העפתי לה כאפה , כי למה מי היא , מי היא לעזאזל שתקלל או תפנה אליי בכלל < ?!!! >

ואז הלכנו מכוותת , וזהו , מאז אני לא מדברת איתה , עם השרלילה המזוויינת הזאתי , שתיחנק א מ ן .

 

 

טווב ממ .. ועכשיו נעבור למשהו הרבה יותר מעניין מהזונה הזאתי ~ . ~

 

 

מבצע ! D:

 

1 . CuteElephant.gif Cute Elephant image by xopiggyxluvaox 2 . CuteFrog.gif Cute Frog image by xopiggyxluvaox 3 . cute.gif cute doggy image by brittanylauren08

 

רק 3 מקומות .

מקום ראשון זוכה בלנקוק בגודל כזה .

 

תמהרו להירשם , רק 3 מקומות ! D:

הא , וחג חנוכה שמח !  

( לומרות שהוא כבר נגמר XD )

 

ותגיבו , תגיבו הרבה  i235785490_11412_5.gif Mushroom image by star-asphyxiation

נכתב על ידי באלי בננה :P , 17/12/2007 21:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי : P ~

אני חדשה פה בישרא ,

מנסה ללמוד איך עושים

ת'רשימות XD ;

אאזז .. מקוורה ? (:

בבלוג אני אספר על החיים שלי ,

ועל מה שבנייהם .

אז בואו אני אספר לכם מה קרה היוום

היום הייתי בבצפר , והלכתי לישון אתמול בשעה 3 בלילה, וקמתי ממש כמו זומבית XD

מזל שאחותי העירה אותי , @
כי השעוון המעוורר שלי ,
בכלל נדפק ~.~

וכל מה שרציתי זה רק למשיך לישון ;O;

ואז כשהתעוררתי הלכתי לשתות נס כמו בכל בוקר,
ואז הכלב המטומטם של השכנים נבח בשיייאא הכווח וכולי נבהלתי ונפל עליי הנס והוא היה רותח כי רק שמתי בו מים רותחים מהקומקום, והוא כבר הספיק להישכף עליי , אווף ><"

 

טוווב אאז ,

אני צריכה להביא לאחותי את המחשב ,

יחסית הפוסט יצא נורא קצר ><"

 

נתראה מחר , !! (:

אווהבת , אנה

נכתב על ידי באלי בננה :P , 16/12/2007 22:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבאלי בננה :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על באלי בננה :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)