לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מישו מעוניין?



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 257417452 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

הייתי בבריכה (: ושאלון שגנבתי מזיוי 3 >


היי D:
אממ.. כן, אז הייתי היום עם נועה קאי ודקל בבריכה.. לא היה משו.. נהניתי להשתזף, אפילו שהשמש ברחה מימני :(
העיקר הוא שבסוף תיכננו בדיוק ללכת, ויסמין פתאום באה,
אז אני ונועה ישר רצנו |העמדנו פנים שאנחנו בורחות מדקל ^^|
ובסוף התחמקנו ממנה.. XD
אחר כך עצרנו במין שולחן אבן כזה עם כיסאות, והלכתי לעדי לשאול מה השעה, והיא אמרה לי ש-5 ורבע,
|יותר נכון אחותה| והלכנו בערך ב-3.. השעות הכי קרות בצהריים!! הכל בגלל נועה.. >: \
קיצר אז זכיתי בטובלרון D:
ו..היה סבבה כזה..
ואז חזרתי הבייתה.. מזל שאמא לא פה. היא תכריח אותי להתקלח כי היא אלרגית לכלור XD
לא מצחיק -_-

ו... אז ניכנסתי לבלוג של זיו וגנבתי את זה:

 

בן או בת? אני? בת אבל אני אשמח לבן (>
פיצה או פלאפל? פיצה

לבן או שחור? שחור

אורנג' או סלקום? סלקום

אולסטאר או נעלי עקב? נעלי עקב. אבל נורא מסויימות.

פונינט או קשת? תלוי למי..

עיינים ירוקות או כחולות ? כחולות. 

עגיל בלשון או בפופיק? בפופיק. אילו רק הייתי בוגרת יותר..

ריקוד או שירה? גם וגם.. יותר בכיוון של.. מוזיקה. כן, מוזיקה ^^

שירים בעברית או לועזית? אויישששש שונאת שירים בעיברית!!! (לועזית XD)

לכתוב בעיפרון או בעט? עט (:

קיץ או חורף? קיץ ! ! !

בצפר או חופש? חופש

תיכון או יסודי? תיכון

שיער ארוך או קצר?  ארוך

שיער חום או שחור? שחור D: אני ממש אוהבת שיער שחור D:

שיער בלונדיני או ג'ינג'י? תלוי למי!! אני ממש אוהבת ג'ינג'י D: אבל לבנים בלונדיני..

בגד ים בקיני או שלם? ביקיני (יו בקשה שמישו יסביר לי מה זה מונוקיני!!! :O)

יום או לילה? יום

בלוג או אתר? בלוג

סיפור - לכתוב או לקרוא? לקרוא

ירקות או פירות? פירות

עוגיות או עוגה? עוגה D: יאמייי!!!!! מישו אמר עוגה?

גלידה וניל או שוקולד? שוקולד

שוקו או קפה? קפה OOOOOOOOO=

ים או בריכה? בריכה D ;

סרט או באולינג? יו אני חולה על באולינג D: אבל סרט אם |כש..| יהיה לי חבר מתישהו.. :(

ארטיק או קרטיב? ארטיק :)

חתול או כלב? כלבלבי וואבי!!!

שישי או שבת? שישי (: בשבת אין מה לעשות.. :|

גשם או שלג? גשם :) שלג זה חרא..

ראש 1 או מעריב לנוער ? ראש 1 D:

ירושלים או ת"א ? ת"א ... אבל אף פעם לא הייתי שם :'D

לקום או ללכת לישון ? לקום..

Fox או TNT ? TNT

שרק 1 או 2? אויששש שתיים זה ענקי XD

קומדיה או אימה? קומדיה פרועה ^^

כדורגל או כדורסל? כדורגל

אנימה או טלנובלה? אנימה הי-יא!

כוכב נולד או נולד לרקוד? לא אוהבת כלום.. אם כבר אז כוכב נולד..

מכנס ספורט או ג'ינס? ג'ינס (=

ישראבלוג או תפוז? ישראבלוג

אפרסק או נקטרינה? אפרסק אבל לא אחד שעיר...

תפוח או תפוז? תפוז

מלפפון או עגבניה? עגבניה

דפדפת או מחברת? מחברת

ימין או שמאל? ימין

צמיד או שרשרת? שרשרתוּת

כסף או זהב? זהב (: רק לא פייטים או נצנצים יאככ..

מתמטיקה או אנגלית? טובה באנגלית אוהבת מתמטיקה מאודהההה  :C

מורים או הורים? לא יודעת.. זה תלוי איזה מורה..

לשטוף כלים או לעשות ספונג'ה? סופנג'ה ולהחליק XD

קולה או מיץ? מיץ ברור!! (קולה!!!!!!!!!!יאמיי!!!!!!!!)

אייפוד או mp4? לא היה לי את שניהם אף פעם אבל אני אבחר באייפוד =]

כלב גדול או קטן? כלב עצום!!! ושעיר כזה חמודיי ^^

פו הדב או מיקי מאוס? פו הדב השמן דובון!!!

טלוויזיה או מחשב? מחשב

משחק קופסה או משחק מחשב? מחשב

תאומים או שלישייה? תאומים

אימייל או דואר רגיל? אימייל.. אני לא אוהבת אף אחד..

יס או הוט? הוט

קולנוע או סרט בבית? תלוי עם מי!!!

אילת או חרמון? אילת הההההה D:

השיר שלנו או האלופה? האלופה

ראש גדול או השמיניה? השמיניה

יהודה לוי או רן דנקר? רן דנקר.. אהבתי היחידה 3 > |ועוד מישו ^^|

בראד פיט או אורלנדו בלום? אורלנדו בלום

בר רפאלי או אנג'לינה ג'ולי? בר רפאלי..

לישון או להיות על המחשב? לישון.

 

טוב, זהו D:

 XDDDDDDDDDDDDDDDDD

נכתב על ידי , 14/3/2008 17:59  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,424

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירקה 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירקה 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)