כן, הקטע הקשה (נכון לעכשיו) הוא מציאת מאמרים רלוונטים לנושא.
על ה"מאמר" השני שלי -
עברי, ס. (2003). הקשר בין תכונות האישיות המכונה "סובלנות לעמימות" לבין העמדות כלפי המחשב אצל סטודנטים מתכשרים להוראה, ונכונותם לשלבו בהוראה בעתיד. רמת-גן: אוניברסיטת בר-אילן, בית הספר לחינוך. 73 ע'.
נראה לי שאאלץ לוותר מכיוון שראשית, זה לא מאמר אלא עבודת מ"א, שזו חתיכת עבודה לקרוא ושנית, העבודה נמצאת באוניברסטית בר אילן, מה שמצריך ממני לנסוע עד לרמת גן היפה בשביל עבודה שלא בהכרח יתנו לי (אולי יעשו לי טובה ויצלמו לי את התקציר) וגם ניתן להשיגה במכון סאלד - אבל שם צריכים לשלם בשביל העבודה - מה שגם לא נראה לי בתור סטודנטית ענייה.......
אז ישבתי שעות בספריה במכללה היום וחיפשתי מאמרים. מצאתי יותר מאמרים באופן כללי על התקשוב בהוראה ופחות ספציפי להוראת המתמטיקה. המאמרים שמצאתי יעזרו לי, אני מאמינה, בשביל המבוא והרקע התיאורטי של העבודה - שזה גם טוב......
לדעת שלא בזבזתי שעות לחינם.
אז אם למישהו יש מאמרים בנושא, הוא מוזמן לשתף אותי בשמחה....