לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עדי והחיים


בבלוג יסופר עלי עדי: על חיי היום יום שלי כמעט כל הזמן אשנה אותו התכונות שלי: יפה אוהבת כסף חולה על נעלים ובגדים אפשר להגיד די מגונדרת אוהבת ברכה פנויייה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

חברות שלי ואני


 

הי אני עדי בת 11 פנוייה

קול

 

 

 

כמו שמרתי קוראים לי עדי

 

 

 

אני רוצה למסור דשים

 

לליאורוש אהבת חיייסבבי

 

 דושה [נוי] חולה עלייךסבבי

 

 נוני [חן] לווב יווסבבי

 

שני מזללל טובסבבי

 

נוני לוב יווווווסבבי

 

[שוגי] נועה קדמי אחותי נשמתיסבבי

 

לוב יו אחית שלי

 

שנייייייייייייייייי מזל טובבבב

 

נכתב על ידי עדי1000 , 19/12/2007 17:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  עדי1000

בת: 26

ICQ: 492936497 



תמונה




33
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי1000 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי1000 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)