לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All You Can Imagine Is Real.



Avatarכינוי:  טינקרבל , הפייה האופטימית . (:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

פווסט ראשון - מי אני ומה שמי .. ?


 

דיווח ישיר מארץ לעולם לא !

 

את שמי לא תדעו ,

רק את מחשבותי תקראו ,

רחשי ליבי גלויים אליכם - בתנאי שלא תצחקו עליהם .

אם תסתכלו בתוך תוכי ליבכם ,

תוכלו למצוא את אותה הפייה ..

טינקרבל .

 

חוויות, אהבות, אכזבות , חלומות , מריבות ,

קסם , שירים , ריקודים , שמחה , עצב , צחוק ,

אופטימיות ..

זאת אני !

 

~ אני אוהבת לשיר , ואני כרגע נמצאת בלהקה , מטעם הבצפר .

~ אני אוהבת לכתוב שירים , סיפורים ..

~ אני מעריצה מושבעת של זאק אפרון . גאד , הבנאדם מדהים .

~ גרה בארץ לעולם לא , בה השדונים הם חבריי ,

ואהובי הוא .. פיטר פן .

~  זה הבלוג שלי ,

פתחתי אותו על מנת לפרוק מחשבות ,

אז ממש לא מעניין אותי מה אתם חושבים עליי ..

~ בדרך כלל תגובה = שמחה .

תגובה = עידוד .

 

אעדכן בימים הקרובים .. בפוסט הראשון , תוכלו להכיר אותי יותר .

 

טינקרבל .

 

נכתב על ידי טינקרבל , הפייה האופטימית . (: , 29/12/2007 16:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Only me ב-6/1/2008 13:56
 





79

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטינקרבל , הפייה האופטימית . (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טינקרבל , הפייה האופטימית . (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)