לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לפחות אדם אחד ששווה לחיות בשבילו..אז תחיו


סתם בלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

((:


 מאז שסבא שלי נפטר כל לילה ולילה חלמתי עליו....
יום אחד שכבתי החדרי וקראתי ספר הייתי עם הגב לדלת קראתי וקראתי ופתאום נהיית לי הרגשה מוזרה כאילו מישהו מסתכל עלי הסתכלתי מסביב ולא היה אף אחד זה חזר על 3 פעמים  ובפעם השלישית למשהו יצאו לי המילה סבא מהפה.... ההרגשה הייתה כאילו מישהו יושב לידי ומלטף לי את הגב זה היה מאוד מוזר.... ובהתחלה כמובן חשבתי שזה אבא שלי כי זה הייתה נוכחות מאוד חזקה של גבר כמו של סבא שלי....
שכחתי להזכיר שסבא שלי ואני היינו מאוד קרובים

 

נכתב על ידי , 20/12/2007 14:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 16

ICQ: 272981504 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmirit17 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mirit17 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)