לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי פאטמה



Avatarכינוי:  grandel_6

בן: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


כוס אוחטוק היום שיעור ספורט

נכתב על ידי grandel_6 , 23/12/2007 08:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה מבחנים !!!


כמובן שבגלל שהמורים המפגרים שבתו אנחנו סובלים

עוד פחות משבועיים 3 מבחנים בהפרש של יומיים כל אחד

אני שונא לחץ!!

כמובן שאני כבר התחלתי ללמוד מרוב שיעמום

המבחן הכי מעצבן זה לשון כי אני לא יודע חלק מהחומר(זה רק אני או שאף אחד לא יודע לשון)

 

נקווה לטוב


היום הולכים לסבתא

הנה משהו שיוציא אותי מהלימודים


יום שני הולכים לביה"ח בלינסון סיור בביולוגיה                       

 

 

נכתב על ידי grandel_6 , 22/12/2007 07:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




העברתי את הבלוג בגלל "פולשים" שנכנסו לשם

לא נורא נתחיל מחדש

נכתב על ידי grandel_6 , 22/12/2007 07:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgrandel_6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על grandel_6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)