לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Achieve Your Perfection



כינוי:  .Strawberry

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

מפגרת


 

 

קשה להפנים דבר כזה =(

איך זה יכל לקרות בכלל?

מה אין לי ראש על הכתפיים?! מפגרת...

שונאת את הטיפשות שבי.

רק לבכות ולקוות לטוב,

 אין דרך חזרה.

בעזרת ה' הכל יהיה בסדר.

בלי טעויות יותר...

רוצה חיבוק, רוצה שאמא תושיט יד ותיקח אותי

למקום יותר טוב.

שתשכיב אותי לישון כמו פעם ואני אתעורר לבוקר חדש,

לחיים אחרים, טובים יותר.

ורק לפני שבוע דודה שלי אמרה לי תשמרי על עצמך..סתם כך משום מקום.

מאיפה היא ידעה, אולי היא חזתה הכל?

מין בלקאאוט, לא מבינה מה קורה ותוך שניה הופ והכל נגמר כבר.

צריך ללכת הביתה ולבכות על הטיפשות.

 

ואין אף אחד שיעזור...

=(

אני אוהבת אותך, את יודעת את זה.

רבנו על שטות..אני צריכה אותך עכשיו כל כך..

קשה לי, בבקשה תעזרי לי...

נכתב על ידי .Strawberry , 3/6/2008 14:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Strawberry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Strawberry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)