לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


על החיים שלי בעיקרון.

Avatarכינוי:  snowy.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

Stupid boy.


סעמק איתך אוקי?

מה אתה באמת כ"כ דפוק?! אתה לא מבין שאני רוצה אותך?

אתה לא רואה בבצפר, שאני משתדלת כמה שפחות להיות לידך

זה כי אני לא רוצה להיות קרצייה...

מה הקטע שלך?! מה אתה עושה לי דווקא שאתה מתחיל לחבק ולהחמיא לכל הבנות מהשכבה שלך?

טוב לך לראות איך אני מתפוצצת מקנאה, כן אני מקנאה. אין מה לעשות זאת עובדה... אני ילדה קנאית!

אני לא יודעת מה לעשות...

אני כ"כ רוצה אותך, אבל אני מרגישה שזה לא הולך בינינו. משהו לא מסתדר לי

אבל כואב לי רק המחשבה שאני לא אהיה איתך יותר.

סעמממממק, הכל כ"כ מסובך !

אווווווווווף אני כ"כ מבולבלת אני בעצמי לא יודעת מה אני רוצה ממך ומעצמי.

אני צריכה קצת חופש.

היום בבצפר כ"כ נעלבתי ממך... כ"כ אני כמעט בכיתי, ואתה יודע שאני בקושי בוכה וצריך ממש להעליב אותי כדי שאני אבכה.

ישבתי כרגיל בבוטקה של השומר, אני הייתי קצת בבאסה ואתה שמת לב לזה אתה לא אוטיסט. ומה עשית?

הלכת ו"פילרטת" עם החברה הערסית השרמוטה שלך!! כן זה היה סוג של פלירטוט,

אתה מפיל אותה ואתם רודפים אחד אחרי השני בשביל ללכת מכות... וצוחקים וכ"כ נהנים!!1 שיוואו. בעע.

ואחרי מה אתה ככה צוחק ונהנה איתה?

אחרי שהיא העיפה אותי מהכיתה כמו איזה בהמה. אחרי שהיא מתייחסת לפאקינג חברה שלך כמו לאיזה ג'וק!

ועזוב את הקטע הזה...

אני כל היום מחכה לך ומחפשת אותך , ואני לא נכנסת לכיתה ומפריעה לך... כי אני בטוחה שאתה לומד לבגרות!

פחחחח חארטה ישבת ועשית צחוקים עם הילדים שהכי שונאים אותי.

טוב די באמת שאני לא יודעת מה לעשות

ולחפור עכשיו בבלוג לא ממש הפתרון.

אתה יודע מה?FUCK YOU .

חבל לי שזה ככה.

 


Love

נכתב על ידי snowy. , 22/1/2008 15:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש (:


בלי הרבה זיוני שכל.

הבלוג שלי.

וזהו ביי תהנו.

נכתב על ידי snowy. , 19/1/2008 08:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnowy. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snowy. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)