לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

אוווףףף, נמאס ללייי.. : \, לא יודעת מה לעשוותת :-| עידוד!?


נמאס לי, הוא בין הידידים הכי טוביים שלללייי, [א'?]

אני מספרת לו ההככלללל... וזה כבר פעם שלישית שאנחנו רבים ככה,

וב-3 הפעמים האלה?? זה היה בגלל החבר שלי [ב'?]

כאילו, נכווווןןן, ב' אמור להיות אצלי בעדיפות ראשונה,

אבל בכל זאת, אתה שומע משהו שאתה לא אמור לשמוע,

אני מבקשת ממך לא להגיד, אז אתה בכוונה הולך ואומר?!

וול, א' ביקש ממני "לשדך" בינו לבין חברה שלי, אבל לשמור את זה בנינו..

אז הלכתי אליה, ודיברתי איתה,

שאלתי אותה מה דעתה להיות איתו.. ובדיוק ב' בא ושמע את זה,

ביקשתי ממנו לא לספר, אבל הוא?! מה פתאום?! למה שהוא יתחשב בזה בכלל?!

הוא אוטומטית הלך לא' ושאל אותו למה הוא לא סיפר לו!

א', מן הסתם, רב איתייי.. הוא חשב שאני סיפרתי לו,

ועכשיו?! הוא שוב עשה את זהה..!!

א' ואני התערבנו על משהו, ומקודם סתם חשבתי בקול רם שנראה לי שהוא ינצח בהתערבות,

אז חברה שלי [ג'?] שאלה אותי על מה אני מדברת,

בהתחלה אמרתי לה שכלום, שלא חשוב, אבל היא לא עזבה אותי בשקט,

אז סיפרתי לה, וב' שמע,

וכרגיל, למרות שביקשתי ממנו לשכוח מזה, הוא?! מה פתאווםם?! למה שהוא ישתוק?!

הוא הלך לא' וסיפר לו..

כאילו ראבבבבבבבקקקקקק, מה הקטע שלך?! למה אתה לא יכול לעשות מה שאני מבקשת ממך ופשוט לשכוח מזה לעזאזלל?!?!

 

ילד?! זאת לא אשממתתיי, תבין את זה כבר, לעזאזלל..

אתה אחייי, התאווםם, אתה חשווב לי, למה אתה לא מקשיב?! =[

 

ו.. תמונות, פוסט הבא, אין לי כוח לזה עכשיו : \

והשין שלי, למי שמעוניין: 914404

 

עידוד, מישו!?

נכתב על ידי , 5/8/2008 22:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט_ליעדוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט_ליעדוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)