לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Something to Tell


סגור.................................

כינוי:  *I Just Want to Love*

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

היה נעים לכתוב פה.. אבל צריך להיפרד T_T..


שלום הרבה זמן עבר מאז שעידכנתי אותו..

 

וקרו הרבה הרבה דברים והרבה עצב..

אבל.. אני לא יכולה לכתוב פה יותר שום דבר..

כל מי שאני מכירה קרא את הבלוג שלי גם אחרי שהחלפתי מספר..

ואיזה אמא של ילדה מהכיתה שלי התקשרה לאמא שלי וסיפרה לה מה כתוב פה..

אז... אני סוגרת אותו ולא כותבת בו יותר לעולם..

[חוץ מהפוסט הזה שישאר כאן..]

אז.. היה כיף לכתוב פה הכל..

 

ותודה לכל מי שהגיב לי ועזר..

ביי..

 





נכתב על ידי *I Just Want to Love* , 8/1/2008 18:26  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



322
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*I Just Want to Love* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *I Just Want to Love* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)