לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

bloog? HAHAHA



Avatarכינוי: 

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2008

ריב אם אמא+הכל נגמר בינינו.




למטה על תהיו עצלנים XD
נכתב על ידי , 31/1/2008 14:24  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונה מעכשיו+ריב אם אמא+הכל נגמר בינינו.


שלום לכם אנשים D: רק דיברתי על מצב רוח שמשתפר והוופ ,

ה כ ל נהרס ..

אז כן 400 שקל חשבון פלאפון זה.. מעלל למעל שאמא שלי יכולה לסבול,

מה שגרם לריב, ריב ממש ממש.

בחיים לא רבתי איתה ככה,

כאילו את כל הכעס שלה על הלימודים ועל השטיות שלי?

היא הוציאה בטענה שאני מבזבזת את כל הכסף בבית.

יופי, זה נחמד לדעת שזה מה שהיא חושבת נכוון?! כן אה, אז יופי מאתמול ב3 אנחנו בריב,

היא מדברת איתיבכעס, לא משנה מה,

היא יכולה להגיד לי לסגור את החלון ולצעוק |: אבל שיהיה, אני לא ירדוף אחריה כמו שנראה לה,

ואפילו לא יבקש סליחה כי הגזמתי אם הפלאפון.

כי גם שהיא כועת עלי היא ת מ י ד מגזימה, שתעשה מה שבאלה.

 

אתמול, עשיתי את הדבר הזה.

ביקשתי ממנו שננתק קשר, ביקשתי את זה קצת מוזר, אבל ברור.

הוא ישר שאל-

"את לא רוצה שנדבר יותר?" ומה אני כבר יכולה להגיד?

לא רציתי שזה יראה כ"כ מגעיל, כי זה לא.

אז הסברתי את עצמי.

הוא אמר "איך שאת רוצה.." וזהו.

ככה זה נגמר, פשוט ככה.

ככה נגמרה התקופה -הכמעט- הכי מדהימה שהיתה לי,

לפחות עד עכשיו.

היום, היום בבית ספר התחמקתי ממנו,

מהמבטים שלו, משלי.

אני, אני כ"כ מתגעגעת עליו. כ"כ.

 

וכן, נכון אני גרמתי לזה להגמר,

ואריאל בבקשה על תגידי לי "אמרתי לך"

חחחחחחחחח, כי אני יודעת וידעתי שאת צודקת.

אבל.. הרגשתי שזה חייב להגמר.

 

 

פשוט אין לי זמן לכתוב!

אני כבר לא ממשיכה את הסיםור שלי,

אני לא כותבת יותר דברים כמו פעם,

לא שופכת רגשות, פשוט ל א .

מאז שזה כבר לא על ביל,

םשוט נגמרו לי המילים.

האובסיסה מילאה אותי,

האהבה לקחה את מקומה, אבל עכשיו?

עכשיו אני כבר ריקה לגמרי.

את האמת? שאני לא מנסה לחדש את זה.

שזה יבוא? זה יבוא.. :| .

 

 

אוקיי אנשים...אני נוסעת לחו"ל אם המשפחהה נחנחנחחח

אז אני לא אהיה פה לעדכן כמה זמן, אבל אני אחזור בקרוב.

אז עדכון חודש הבא כבר חח

סורי אנשושים

 

נכתב על ידי , 8/1/2008 19:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ביקורת בלוגים , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*$Beichte$* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *$Beichte$* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)