לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיקרא רמה לפיתה עמיקתא


מעלילות האחים ארדיטי ובנותיו.

כינוי:  האחים ארדיטי ובנותיו

בת: 47





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2016

הייתי כלבתו של קשבנו מיכאל גורדוס


אהובי מתעורר משנתו

בשעה שלוש אחר הצהריים.

זאת שעת הפקקים ברחוב לוינסקי,

והצפירות תמיד הרמוניות.

 

אני מפנה לו את שולחן המחשב שבסלון.

המחשב הנייד ואני

עוברים לחדר השינה.

אני פותחת את התריסים

בשלושת החלונות.

 

אהובי מתעורר לאט.

הוא שותה שלוש כוסות נס קפה.

(אני מתגעגעת לימים בהם היה מכין פינג'ן של קפה תורכי:

שניים בבוקר.

אחד אחר הצהריים).

 

הוא מעשן את הבדלים שהשארתי במאפרה,

ועובר על האינטרנט מהקל אל הכבד.

קודם כל חדשות בטמקא,

אחר כך חדשות הארץ,

ורק אז בודק אם הגיבו לו

באייל הקורא.

 

כשהשעה ארבע,

הוא כבר מוכן להתמודד עם המציאות:

הכל כלול.

חמש עם רפי רשף.

לונדון וקירשנבאום - קודש הקודשים.

ציפור לא תצייץ. שור לא יגעה.

 

אחרי מהדורת החדשות הקצרה של השעה שבע,

אהובי חובש את מצנפת הצמר הגדודית,

ונרדם על הספה לקולו של גיא פינס.

 

הוא מתעורר בשמונה למהדורת חדשות נוספת.

אחרי החדשות - ריאליטי, או סדרת מקור.

זאת מנה הגונה של תחושת עליונות תרבותית.

הוא שונא את לרר, אבל אוהב את הצינור.

 

היום שהיה זאת דווקא תכנית בסדר.

 

לילה כלכלי,

עם כל הצעקות, ההתחסדות והפאה המוזרה,

זאת התכנית האחרונה של היום.

ואז רואים סדרות באינטרנט,

עד שאני נרדמת.

 

התחלתי לשנוא טלוויזיה.

אפילו תכניות שאהבתי פעם,

כמו מצב (או גב) האומה,

מביאות לי את הסעיף.

זה כבר לא מצחיק אותי בכלל,

במיוחד כשהם נותנים במה לגזענים, מיזוגנים ושאר אדיוטים,

ששפר עליהם גורלם, והתברגו בעמדות מפתח - 

ועכשיו העתיד שלי בידיים שלהם.

 

העפתי את הטלוויזיה מהבית.

היא לא חסרה לי בכלל.

אני מתגעגעת לימים שלפני האינטרנט,

וגם לקפה התורכי.

 

נכתב על ידי האחים ארדיטי ובנותיו , 6/12/2016 15:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחים ארדיטי ובנותיו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחים ארדיטי ובנותיו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)