לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיקרא רמה לפיתה עמיקתא


מעלילות האחים ארדיטי ובנותיו.

כינוי:  האחים ארדיטי ובנותיו

בת: 47





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016

אלישבע ארדיטי במרכזה של שערוריית מין מדומיינת, פלוס שאלות ותשובות


עברה שנה מאז שכתבתי פה בפעם האחרונה. כתבתי אז על הילד מהקיוסק. יש לו עכשיו חנות בשוק הבאסטות והוא דר מעליה. השוק נמצא במרחק הליכה מהמורה שלי ליוגה, אז יצא לי לקפוץ אליו פה ושם, אחרי השיעור (או בדרך לים). אבל בזמן האחרון הקשר נותק. הלכתי אליו היום לברר מה וזה. אנחנו אנשים מבוגרים. אם אתה לא רוצה לחדש את הקשר זה סבבה, אחי. אבל תגיד. ואני גם רוצה לדעת למה. 

הגעתי אליו. הוא הכין לנו קפה. גלגלנו סיגריות. שאלתי אותו אם הוא מסנן אותי, או שאני אוכלת סרט. הוא ענה לי כך: "היתה בעיה עם הכאילו זיון". לא הבנתי על מה הוא מדבר בכלל. הוא שאל אותי אם אני זוכרת שבאתי אליו פעם עם שתי צמות, ויצאתי משם בשיער פזור וחולצה שלו.

ואז נזכרתי שהייתי במרכזה של שערוריית מין בשוק הבאסטות! 

זה היה לפני כמה חודשים. באתי משיעור יוגה, עם בגדי ספורט ושתי צמות. הוא סגר את הבאסטה ועלינו אליו. ישבנו אצלו עד הערב. נהיה כבר קריר, אז פירקתי את הצמות, פיזרתי את השיער וביקשתי ממנו חולצה ארוכה. לא ייחסתי לזה חשיבות. כעבור כמה ימים הוא סיפר שכל השוק ריכל עליו ("באה ליוסי איזה מישהי כמו כוכבת פורנו עם צמות של ילדה, הם הסתגרו בדירה במשך שעות, וכשהם יצאו היא היתה עם תסרוקת אחרת ועם בגדים שלו!!!"). אני התפוצצתי מצחוק על איזה טמבלים האנשים האלה מהשוק, וכמה הם משועממים שם.

מאז עברו כמה חודשים טובים. היום, יוסי שאל אותי למה עשיתי את זה. למה פיזרתי את השיער, למה לקחתי חולצה שלו. עניתי שהיה לי קר. הוא אמר שהוא חשב כל הזמן הזה, שהמהלך היה מתוכנן. ושעשו לו את המוות בשוק, ושהוא שילם על זה מחיר.

 

שאלות:

א. יכול להיות שהסביבה משפיעה על תפיסת המציאות, גם אם באת מרקע שונה?

ב. יכול להיות שהקרדיט שאני נותנת לו, זה בכלל שאריות מעופשות של הקראש שהיה לי עליו בניינטיז?

ג. יכול להיות שאם הייתי נשארת באילת, וממשיכה לעבוד בטיילת, גם אני הייתי מתמסרת לטלנובלות המדומיינות של החיים?

ד. מה אני עושה פה בישראבלוג? האתר הזה עדיין קיים בכלל, או שזאת סתם רכילות מרושעת של שוק לוינסקי?

 

תגובת ראש הממשלה:

מעניין אם אלישבע ארדיטי המתיימרת להיות אבירת חופש הביטוי, תביא את תגובתי במלואה. אלישבע ארדיטי היא דמות פיקטיבית שכל מטרתה לזרות חול בעיניי הציבור. טוב היתה עושה אם היתה מתפנה לעבודת הקודש של אבותיה, הטורחים השכם והערב על כריכים, המקרבים את הקשר בין החלקים השסועים בחברה. אך במקום זאת, בוחרת אלישבע ארדיטי להתנהג כאחרונת האוטו-אנטישמים ולהעלות פוסטים זועמים באתר ישראבלוג, שכל קיומו מוטל בספק.

בשנים 2012-2014 עבדה אלישבע ארדיטי במועדון הופעות השייך לשמאל הקיצוני והקרן החדשה. במסגרת עבודתה שם יצרה קשרים מפוקפקים עם חורשי רעתה של מדינת ישראל, קבוצה של חתולים קיצוניים שהשתמשו בכינוי "קיסה" ועבדו שם במשמרות.

בשנים 2006-2011 עמדה אלישבע ארדיטי בראש משפחת פשע, מהקשות שקמו במדינה. תחת כיסוי מושלם של כוכבות אינדי-פופ-פאנק, הן צברו מאגר שלם של משתפי פעולה אשר הגיעו לכל ההופעות והמפגשים, ומספרם שלושים וחמישה איש וחתול. המסרים החתרניים כנגד המדינה, הוצפנו במילות הקוד "מיאו", "ג'ינג'י" ו"או לה לה לה".

השנה היא 2016 וישראל עדיין לא מוקיעה מתוכה את אותם אמנים היושבים במגדלי השן ומחזיקים בשני דרכונים וחתול. ושלא אתחיל לדבר כאן על האנרכיסט מקומה גימל. שרה לא מרשה לי.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי האחים ארדיטי ובנותיו , 15/11/2016 23:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחים ארדיטי ובנותיו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחים ארדיטי ובנותיו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)