לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

tea party


לא פרו אנה אבל שואפת לרזון

כינוי:  confused girl / fat girl ?

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


שלום

נכתב על ידי confused girl / fat girl ? , 26/12/2007 16:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והינא בצפר..


היי כולן מה שלומכן (: ?

 

כןכן חזרנו לבצפר ואמת שאני רק שמחה מיכך

זאת אומרת נימאס לי לשבת כל היום מול המחשב כמו איזה פדלעה בלי בחיים

 

וגם שיש בצפר אני לוקחת ריטלין ואני פחות רעבה .. האכילה שלי מסודרת וגם השינה

והכל מצויין (:

אז אני אוכלת 3 ארוחות ביום האחרונה ליפני 6

אני לא אוכלת ביינים לא ממתקים ולא דברים משמינים

אני ביכלל לא רוצה לגעת במשהו עם סוכר אפילו לא מסטיק.

באלי מסיבה וממש באלי חבר אבל נחכה שכל זה יגיע (: 

 

 

שבוע טוב 3333333333>

נכתב על ידי confused girl / fat girl ? , 16/12/2007 17:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פאקינג שיט


אני לא מפסיקה להשמין די באלי למווווות

מרוב יאוש ניראלי אני יפסיק לאכול והיה פרו אנה

זין אני יותר לא אוכלת דברים משמינים ומקצצת בכל מה שאני אוכלת

נימאס לי כבררררר

 

באמת שבאלי למות רק ביגלל זה ומחוסר כח פיזי

 

 

קיצור הייתה מסיבה ביום שלישי והיה ממש ממש נחמד

נורא נהנתי והייתי שיכורה XD

כמה צפוי

היתנשקתי עם הילד שהכי לא חשבתי עליו....

ועכשיו באלי עליו אבל לא נריאלי שיש סיכוי

כן כי אני שמנה!

טוב אוף ניאמס לי לקטר מהיום אני עישה משהו

באמת מהיום!!!!

 

אוהבת אותכן יפות שלי

 

נכתב על ידי confused girl / fat girl ? , 11/12/2007 11:25  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

455
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לconfused girl / fat girl ? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על confused girl / fat girl ? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)