לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מהמקלדת שלי, אל הלב שלכם.

כינוי:  la_lune

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


לפני יומיים מלאו לי 16 שנות קיום.

יום אחד הכייפים, באמת.

כל ההודעות, הsmsים, הבלונים, החברים.

בכלל, אובר תשומת לב מכל יום אחר, התגלה לי כדבר מאוד כיפי

 

תמיד חשבתי שיומולדת 16 יהיה אחרת, אני ארגיש שונה, אבל לא.

האמת? לא אכפת לי.

גיליתי שיש לי חברים ממש טובים וטוב לי איתם.

"אני חייבת להחליף חברים" תמיד היה בלקסיקון שלי, אך נו מור.

כל מה שצריך בחיים האלה, זה כמה חברים טובים שיהיו איתך,

שיעברו איתך חוויות. לצחוק ביחד,וכן, גם לבכות ביחד.

חברים זה לדעתי אפילו יותר חשוב מאהבה.

הם עשו את היום הזה לאחד הטובים. (חולעליכם, תודה רבה חברים טובים!)

 

אני מניחה שההחלפת מספר הזה בגיל גרמה לי להסתכל על החיים כאילו מהצד.

זה מוזר, כאילו רק בחנתי את כולם סביבי ולא ממש הייתי שם.

צריך ואף טוב לעשות את זה לפעמים, אני חושבת.

התקופה הזאת בכלליות ממש טובה בשבילי.

מצד שני, העניינים איתו לא מתקדמים לשומקום.

אני חושבת שהגיע הזמן להפסיק עם האשליה.

*מבינה למה קוראים לזה 'גיל ההתבגרות *

 

בכל מיק', חדל מלנכוליה.

היום כמה חבר'ה באים לביתי לארוחה מלכותית של בייגל טוסט

ובפל בלגי בהכנה ביתית.

אני מקווה שיהיה כיף, שיהיה שמייח, שאני אראה יפה, שתהיה מוזיקה טובה,

 שיהיה טעים!

 מעל הכל, אני מאחלת לעצמי שנה בת באת אלף אלפי זונות!

 

wish me luck..

בקרוב אצלכם..:)

( רק עוד שנה ליומולדת 17 )

נכתב על ידי la_lune , 28/2/2008 14:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





632
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לla_lune אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על la_lune ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)