לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dont Worry Be Optimic


SMILE :]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שבוע טוב =]


im boysless

 עוד מעט סילבסטר..

(פליז)

 

הבנתי שאין סיכוי.. לא היה אין ולא יהיה..

ומה הוא חושב את עצמו..מלך העולם ?

NOT

 

אתמול במגמת מוסיקה.. עשינו חזרה ראשונה.. והופענו מול המורה..והוא אמר שזה הקטע הכי מוכן שהוא ראה עד עכשיו.. =]

אנחנו שרים בדד.. :S אני נשבעת אני אתלבש הכי פריקי שאני יכולה רק כדי לשבור דיסטנס..מה זה החרא הזה..

"את צריכה להתנסות בעודסגנונות" אמא שלך צריכה להתנסות!!

אבללל ==>>

ב28.1 זה קורה!! ותבואו! =]] צוללת הצהובה  י ר ו ש ל י ם

 

עוד חודש ו3 ימים יומולדת לי חהחה

 

נאחס לי.. אני לא רוצה להתחרות .. אני מרגישה כמו הייד וקלסו על ג'קי ברקהרט ואני לא רוצה את זה..

i'll try

נכתב על ידי Xx_yAeL_xX , 21/12/2007 23:22  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ODIN ב-30/12/2007 00:22
 



למה הכל הולך לי רע..אבל למה!?


אין אקס בוי.

לא נורא.

אין לימודים מחר.

לא נורא.

אין (אולי) פסטיכסאח בשישי.

נוראאאאא!

אין חברות טובות יותר.

נורא.. ואיום.

אין מזל..

זה כבר ידוע.

 

טוב עזבו תנקודות אני ארחיב טיפה

 

המכנס אקס בוי ההוא..נתרם לנזקקים..כנראה שאלוהים חושב.(יודע) שהם צריכים את זה יותר ממני.

אין לימודים מחר כמו שכולכם יודעים..

אף אחד לא רוצה לבוא לפסטיכסאח ואני לא אלך לבד!

רבתי עם קארין מור ומור.. ומשום מה ההתנצלות לא מתקבלת..

אין מזל..

פשוט אין.

ניפגשתי עם ערס אחד..אחרי מה.. יום..יומיים שאנחנו מכירים?!

והוא..הוא פאקינג נישק אותי..

הוא חיבק אותי הצמיד אותי אליו ולא נתן לי להשתחרר..נתן לי נשיקה בצוואר..ואז בשפתיים ואז דחף תלשון שלו ואני הייתי המומה

הסתכלתי על אםרת במבט של ..תעזרי לי תעשי משהו את לא רואה שאני סובלת..?!

והיא לטענתה אמרה..נראית כ"כ סובלת..זה היה מצחיק.

עד עכשיו אני מרגישה רע..מגעיל לי..אני חולה..חולה מזה!

חולה נפשית ופיזית

רבתי עם כמה אנשים בגללו..

יש לי תדמית של

אני לא אציין.

בעיני ילד אחד.

ניתקתי עם הערס הזה את הקשר!

הוא מצידו ממשיך לחפור שאני אן לו עוד הזדמנות..ושנאי אתאהב בו ושאני מפסידה פרח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הוא אמר שהוא ירד ממני..ותוך שתי דניות התחנן להזדמנות

אני לא יכולה אני לא יכולה לתת לו ! אני לא אתאהב בו..בחיים.

אני לא מרגישה אליו כלום ואני גם לא ארגישש שיבין כבר

ערס דביל!

 

לא יכולה לא יכולה רע לי !

ואין לימודים "-.-

(סיני?חח)

נכתב על ידי Xx_yAeL_xX , 12/12/2007 22:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מורי ב-14/12/2007 19:54
 



גדנ"ע + סופ"ש >>


לסיכום הגדנ"ע..

אוכל נוראי.. לילות קרים (אני חולה) מסדרים מעצבנים.. אבל כיפים ביותר..

ראיתי את בן..  מפקד חתיך..

גדנ"ע נו :P

 

חמישי יצאנו לעיר עד 4.. היה מתחבב..

אין לי כוח לכתוב חח

 

יום ראשון הבא כנראה ת"א.. ובערב מסיבה בקונסטנטין אבל לא בטוח ב-כ-ל-ל

יום אחרי זה, מסיבה בחיפה.. עם מד"א הופעה של הגרובטרון..

 

בלוג קצר ולעניין.

 

שבוע טוסט

נכתב על ידי Xx_yAeL_xX , 1/12/2007 15:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Xx_yAeL_xX ב-4/12/2007 01:26
 





כינוי:  Xx_yAeL_xX

בת: 32

תמונה




6,906
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXx_yAeL_xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xx_yAeL_xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)