לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יהיה טוב


גם אתה יכול לחולל שינוי אם תחפוץ בכך

Avatarכינוי:  מנהיגי העולם

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

Earth Hour Today


לפני כשנה במרץ 2007 ב31 במרץ החליטה עיר אחת לתפוס יוזמה ולכבות את האור לשעה אחת למען כדור הארץ

עיר אחת בלבד האירוע פורסם בכלי התקשורת ובמשך 72 שעות נכתבו עליו מאמרים רבים

השנה שנת 2008 לא תהיה זו רק עיר אחת אלא העולם כולו!

השנה כל העולם דואג לכבות את האור לשעה אחת בלבד רק שעה אחת ואם זה יקרה זה יהיה כאילו הורדנו 48 אלף מכוניות מהכביש.

 

 

אך כאן יבואו האנשים ויאמרו מדוע שאני אכבה את האור במה זה יעזור לי ולעולם הרי זה רק לשעה אחת

ובכלל מי אמר שהתחממות כדור הארץ היא בגללנו?!

הרי בעבר גם היו דברים כאלה גם בלעדינו עידן הקרח שאחריו באה התחמממות הרי יכול להיות שזהו אחד מתהליכי כדור הארץ לאזן את עצמו-

יכול להיות.....

אך אנו צריכים להיות אנשים שאכפת להם מהסביבה ואפילו אם זה מעשה סימלי כמו לכבות את האור לשעה אחת אנו צריכים לעשות זאת למען הדורות הבאים ואפילו אם נפסיד במאבק נוכל להגיד שניסינו

 

"הוודאות שנפסיד במאבק,אסור שתמנע מאיתנו מלתמוך בעניין שלדעתינו צודק"-אברהם לינקולן

 

כולנו עומדים לכבות את האור ב27 למרץ (היום) בשעה 20:00

 

"אני רק בנאדם אחד, מה אני יכול לעשות בקשר להתחממות הגלובלית?....אני אנסה להיות אכפתי לסביבה ולעשות מה שאני יכול כדי לשמור עליה....איזה שינוי אני יכול לעשות?"

אתה תוכל לשנות הכול רק אם באמת תחפוץ בכך עובדה שעיר אחת גרמה לפתוח את העיניים לעיניין!

 

 

http://www.e-h.org.il/flash/earth_hour.swf

 

נכתב על ידי מנהיגי העולם , 27/3/2008 15:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שעת כדור הארץ!


כולם מכבים את האור ב27 למרץ 2008 בשעה 20:00 לשעה אחת!

http://www.e-h.org.il/

 

 

נכתב על ידי מנהיגי העולם , 23/3/2008 14:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,426

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהיגי העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהיגי העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)