לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של נערה מתבגרת. ודתיה.


מין יומן כזהה.. ^^ על החיים שלי.. (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

הממ.. הכל מוזר.


טוב, אז ככה. יש את יוני. שיער שחור עיניים חומות.. שזוף... חתיך.

מהרגע הראשון שדיברנו- התאהבתי בו. יש לו קסם כזה.. שמושך בנות.. אולי זה למה הוא כזה חרא של בן אדם.

בקיצור.. הוספתי אותו באייסיקיו ודיברנו והוא היה פשוט מתוק! באמת.. כאילו את כל תשומת הלב הוא הפנה-אלי. לא יכולתי להפסיק לחשוב עליו!

בשבת אחת , בבני עקיבא, חזרנו בטרמפ עם איל.. ידיד ממש טוב שלי, שאח שלו הוא חבר של יוני.. ירדנו באותו מקום ואיכשהו יצא שהוא ליווה אותי הביתה.. כל הדרך הלב שלי דפק.. זה כבר היה ממש מבהיל! הגענו מול הבית שלי וסתם דיברנו כזה.. ואז הוא אמר לי " תקשיבי.. עדי.. מצטער שהייתי קצת מניאק.. לא בכוונה.. אם זה פגע בך או משהו" (הוא היה קצת מניאק בסוף..)

יום אחרי זה הוא התחבר ודיברנו ו..מה?< נהיינו חברים. איזה אושר גדווווול!

אבל..

 

בהמשך!!

נכתב על ידי , 9/4/2008 20:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 302229870 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטי. [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטי. [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)