לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Absolut Blog


סתם סיפורים חויות ותמונות.... נראה מה יצא מזה :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

מזל טוב


happy birthday

 

היום יום הולדת לנסיך הכי יפה בעולם

אחיין שלי רז- היום בן 4

אני מאחלת לו את כל האושר בעולם, הרבה בריאות ואהבה....

שיגדל וילמד וימשיך להיות מקסים כמו תמיד ושתמיד ישמור על עצמו

ושידע שאני מתה עליו



כן נולד ב 31.12- אומנם סילבסטר והכל (למרות שזה לא חג שלנו) אבל שיגדל כל המסיבות השוות יהיו ביומולדת שלו... חחח

 


 

משהו נוסף... היום הייתי אמורה להיות בכלל בבסיס אבל יצאתי הביתה מוקדם בבוקר (סיבות לא משמחות), וביקרתי במקיף' והיה כל כך כיף לראות את כולם ובכלל... בצפר... כמה זכרונות ישנים :)

והיום 2008- נגמרת לה 2007 שנה שהייתה עם שינויים רבים כמו הגשר ששמתי, התגיסתי לצבא שזה בערך שינה לי את כל השיגרה, עברתי המון ולמדתי המון ואני מקווה ש 2008 תהיה מוצלחת ומלאת חויות חדשות לכולם והיא בכלל שנה יפה קודם כל כי אחריה באה 2009 ששם אני משתחררת חחח והשנה אני גם משנה קידומת ל-20 (אמאל'ההה גדול לי מידי)...

וזהו אין לי מושג מה אני עושה היום בערב... אם בכלל- נמצא משהו

 

אוהבת המון

נשיקות

 

נכתב על ידי מורן :) , 31/12/2007 19:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו לפתיחה


טוב אז אחרי הרבה בלוגים שראיתי החלטתי לנסות את מזלי בעניין...

למרות שאני לא הכי אוהבת לספר לכל העולם כל מה שעובר עלי... יכול להיות שזה דווקא ילך בסדר...

אז להתחלה אני אספר טיפה על עצמי...

קוראים לי מורן ואני מב"ש אני בת 19 ואני חיילת בחייל האוויר כבר 10 חודשים בבסיס עובדה...(אי שם במדבר של הנגב)

אני בתאטרון כבר 7 שנים ואני נהנית מכל רגע שאני עדיין יכולה להיות שם למרות הצבא...

וזהו... לא הכי טובה בדברים האלה אז נזרום...

זהו בנתיים....

ייצא לי לעדכן במקרה הטוב פעם בשבוע... (כן חמשושים)

אז נעים מאוד...

ובהצלחה לנו...:)

 

Moran

נכתב על ידי מורן :) , 29/12/2007 20:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מורן :)

בת: 35




418
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורן :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורן :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)