לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's My Life



Avatarכינוי:  שחוש D:

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

בשביל הילדה הזאת...


אם זה מה שיעשה לך חיים מאושרים...

קרדיט לכרם על העיצוב..

הנה בלוגהה:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=493910

 

טוב אז כולם דברי איתי כפרות...

 

לוב יו שימי..33>

 

 

שחוש...33>

נכתב על ידי שחוש D: , 8/1/2008 21:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות שלי בעירום


 

סתם הייתם מתיםם...

 

 

שימי שלי אוהבתותך הכי שבעולם אתה הכול בשבילי

 

שימי שלי אתה הכול בשבילי
בצאת הכוכבים רק אתה אצלי בראש
אז שימי תגיד לי איך אתה כזה מושלם

אביר על סוס לבן


יש אהבה ויש תקווה איתך שניהם
וזה בטוח ...
אתה מלך הגברים אתה כזה חלומי

ש-י-מ-י
לוב יו וורי וורי מאצ'....

 


 

שחרוש 33>

נכתב על ידי שחוש D: , 7/1/2008 15:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחוש D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחוש D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)