לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

music for the dark corners



Avatarכינוי: 

בת: 58

Google:  yaellila

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

מקום פרטי


בית הקפה שמחוץ לעיר

 

מרגישה צורך במקום פרטי, שקט, לכתוב בו. מקום נטול מטענים, רגוע, מעט יושבים סביב, אולי להרים מבט מדי פעם ולהסתכל. מתאים לי מקום חולף, זמני אבל מוכר, עם רהיטי עץ רזים וישנים, שולחן קצת מתנדנד, רחוב בהיר, מלצרית שבאה ולוקחת הזמנה בשקט ואחר כך מביאה אותה והולכת. מניחה לך בלי שאלות. מחברת עם כריכת בד פתוחה מולי לכתיבה. מקום לטיוטות של חשיבה, שיביאו אותי לאנשהו. שמקבל אותי בפשטות וברכות. שארגיש בו אהובה כמו שאני. 

 

הלכנו להסתפר, הגדול, הקטנה ואני, אצל הספר שלי (מוני פוני :) וקרה בדיוק מה שרציתי שיקרה - מוני פוני הניח את ידיו על כתפיו (הרחבות אך רזות) של הגדול ואמר לו: כמה שאתה יפה.

אני יצאתי קצת יותר אוורירית ובלונדינית, הקטנה יצאה עוד יותר יפה. 

 

המנתח חזר אלי: אפשר לנתח, אני מאד מתרגשת. שום דבר לא ברור. הניתוח יהיה בעוד כחודשיים. שבוע בערך של אישפוז, שלושה שבועות בערך של החלמה בבית. מחלקת ניתוחי ראש וצוואר. מציע לקחת סטרואידים במשך חודש כדי שתהיה קליטה טובה. מחזיקה אצבעות לעצמי שהפעם יהיה מוצלח. לא אוכל לדעת - יכול להיות שאחרי כשנה תהיה שוב ירידה והחלק הפנימי יתקלקל. בגלל שלא ידוע מה קרה בפעמיים הקודמות. ובכל זאת זה מרגש. הוא ממש נחמד. הילדים מאד שמחים בשבילי ומתרגשים. כולם מחזיקים לי אצבעות. 

 

החופש הולך להסתיים. אני קצת בחרדה. צריכה למצוא קליינטים, הקודם הזניח קצת את העבודה לפני שעזב, ואני צריכה על סף השנה החדשה לעשות עבודת שיווק אינטנסיבית. 

 

על חוף הים ורד אמרה שאני מוכרחה לעשות דוקטורט. את היית התלמידה הכי מבריקה מכולנו היא אומרת. את צריכה להמשיך. אני אכתוב מחר-מחר-מחר-מחר למנחה. איך ג'ים קארי אמר - צריך אמונה. לא תקווה אלא אמונה. אני צריכה רצון. הרצון שקוע בתוך גיגית מים עמוקה עמוקה, ואני צריכה לצלול אליו, לתפוס בראשו ולמשוך אותו החוצה. אני לא בטוחה שזה מה שאני רוצה, גם. אולי ללמוד פסיכותרפיה, או קורס מדריכים. שניהם משהו שאצטרך בין כה וכה. הדוקטורט יותר בגדר של מותרות לא פרקטיים.

 

בתוך מרחב חלול יש לב פועם

פועם בתוך ריק חסר אוויר. אני רוצה לכתוב פחות יומני ויותר 

 

אנסה: רגע - קודם אני רוצה לעשות סדר, לפנות מקום, שהתיקיות במחשב יהיו מאורגנות יותר טוב, שאמצא חומרים טובים ואזרוק כאלה שלא, לסדר את המטבח, לפני שמתחילים לבשל. 

נכתב על ידי , 28/8/2015 22:25  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ושוב אני רעה וכותבת קצת


ממחר אני יוצאת לחופש. (אליפל, לא לנצל את זה לפעילות קהילתית, יש לי סידורים! :)

הימים האחרונים היו דחוסים, מנסה להספיק לפני. הסתבר לי שיש לי המון ימי חופשה שלא ניצלתי. זה היה שוק לגלות. אני לא אקח אפילו חצי בחופשה הזו (עד ספטמבר) שגם אותה לקחתי עם הרבה רגשות אשמה.
הבוס שלח פירסום רשמי על התפקיד החדש ואני מקבלת ברכות לאורך היום :) 

 

המשך שם, ורציתי לספר גם שאליפל פתח דף קהילה לבלוגגרים בגוגל+, כדי שגם לנו יהיה דף בית מתעדכן. זה נורא נחמד, כי אפשר גם לכתוב שם דברים שרוצים לשתף ולא רק פוסטים. הדף עדיין מתגבש ואני מאוד ממליצה. והוא גם יפה תואר וקירח :)

נכתב על ידי , 12/8/2015 19:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הללללו יום שבת


התחלתי לכתוב אתמול ולא סיימתי. עכשיו ממשיכה. אבל לפני הכל רוצה לספר שאליפל פתח דף קהילה בגוגל+, וכל מי שיש לו ג'ימייל יכול להצטרף, ולפרסם שם את הפוסטים שלו (אני חושבת שצריך בשביל זה בלוג בבלוגר, אליפל יתקן אותי אם אני טועה :). הדף הזה נורא נחמד – לא רק שאפשר לפרסם שם פוסטים, אפשר גם לפתוח דיונים ולדבר על כל מיני דברים, ואפילו לשים קליפ לשבת :) אני אוהבת את זה יותר מאשר הדף של ישרא, שהיה לי זר (אולי גם משום שלא הכרתי שם הרבה, וגם משום שהוא לא היה משותף – לא יכולתי לעשות שם כלום, ואילו כאן כולנו יכולים לעשות דברים). אז מזמינה את כל מי שרוצה להצטרף. כדאי לכם יהיה כיף! תבואו, ונראה מה יתפתח. נוח שם מאוד.


 


המשך שם.. (אני מרגישה קשוחה :)

נכתב על ידי , 8/8/2015 11:45  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaellila אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaellila ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)