לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה האור שלי גם אם הוא לא תמיד לבן.



Avatarכינוי:  *סתם_ אחת*

בת: 31

ICQ: 478521459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

זה איך מיץ אשכוליות יכול לישבור אותך סופית!!!!


 

 

      

 

 

 

 

 

המצב כרגע: נימאס לי מאשכוליות סופית!!!! כמו שנדיה אמרה כניראה אני אגיע לחנות ואראה אשכולית אתחיל ליצרוח יחתיכת זונה ביגלל ניכשלתי בדוח מעבדה!!!!! אחרי שלוש וחצי שעות של חיפוש בין 30 אנשים שיושבים בבית ובדקו אחד אחד במקרר אם יש להם מיץ אשכוליות גילית שלאפחד אין בבית מיץ אשכוליות חוץ ממיה אבל על האשכוליות שלה לא רשום את רמת החומציות ...(PH) אופפ עם העולם!! כואב לי הגב הראש והידיים מירוב היתעקותי במחשב ...האא ושורפות לי גם העיניים .. מרוב החיפושים באינטרנט שאין להם שום תשובה מה היא רמת החומציות (PH) במיץ אשכוליות טיבעי. בואו לא נישכח שהיום יום שבת והחנויות סגורות ואין לי לאן ללכת וליבדוק על כל בקבוקי המיץ האשכוליות שיש באותה החנות ...(אם יש ביכלל באותה החנות מיץ טיבעי) לעשות למוכר כאב ראש ענקי ובסוף ללכת מהחנות בלי ליקנות תמיץ =]

כי למה לי ליקנות אותו אפחד מהמישפחה שלי לא שותה אשכוליות חחחחחחחחחחח

אז... הפכתי את הכל למען חיפושים של מיץ אשכוליות נישאר רק ללכת לפחים של הבקבוקי מיחזור ולהתחיל ליבדוק אם יש שם בקבוק של מיץ אשכוליות טיבעי שהתווית שלו עדיין בחיים 0מה שלא יקרה בחיים לא מחטטת בין בקבוקים ומחפשת בקבוק של מיץ אשכוליות!!) טוב ...אז מה נותר...: מחר צריך להגיש את דוח המעבדה... האממ.... מחר כעיקרון יש לי יום חופשי ביגלל הבגרות באיכסטוריה ..אולי לא נבוא לביצפר ואם המורה תישאל אגיד לה ..יום חופשי אני לא אמורה ביכלל להימצא בביצפר אגיש לך בשיעור הבא.... מיצד שני מחר חייבת לבוא תיגבור ליפני הבגרות.... אופפפפפ טוב ...הווו הינה עוד אחד שהיתחבר נישאל אם יש לו מיץ אשכוליות חחח למרות שלא ניראה לי שיש לו XDDD התשובה של אגקס אם יש לו מיץ אשכוליות היא...:והתשובה שלו היא... לא למה???.. אופפפ לאפחד אין מיץ אשכוליות בבית .זהו צריכים להוריד את מיץ האשכוליות הממדפים בחנויות!!!! אפחד במילא לא שותה אותם !!!!!!

       טוב נימאס לי הלכתי להיתאוורר בחוץ מי יודע אולי במיקרה אמצא בחוץ בקבוק זרוק של מיץ אשכוליות טיבעי והתווית שלו עדיין בחיים ויהיה רשום שם את ה PH   איזה מגניב זה יהיה חחח! טוב אז אם מישו במיקרה יודע מה היא רמת החומציות (PH) של מיץ אשכוליות מעוניין להודיע לי !! jenya92@walla,com     478521459

 

 

      

 

נכתב על ידי *סתם_ אחת* , 31/1/2009 12:59  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא תמיד יש מה לומר..


 

לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים לימודים

 

 

האחחח סופסופ לחזור לביצפר איזו הרגשה טובה = ליראות סופסופ את כולם טוב לפחות את חלקם הגדול חחח

חולה עלייכם מאיי פאמיליה !!

 

 

 

 

 

      

 

 

אז היום לא היתחיל הכי נייחמד שיש מקווה שהישתפר בימהרה

עשתי עיצוב חדש בבלוג .. וקפאו לי הידיים ..><" הרגשת חראאאא

 

רוצה לחזור כבר ללימודים האזעקות חופרות בטירוף!!!

למרות שאמא אמרה שהיום שמעה מיספר בומים ולא היתה אזעקה..

וגם חברה שלה אמרה ככה שגרה בקצה העיר ...(ב"ש)

 

מיתגעגעת לכולם מאוד עם הזמן הזה אולי לומדת משו כניראה שכן למדתי

הרבה מאוד הבנתי הרבה מאוד על אנשים גם אם לא ראיתי אותם ליפעמים ניתן

להבין הרבה גם בלי להסיתכל על אותו האדם ... השיחות המעצבנות שלא

היתי רוצה לישמוע ולהישתתף בהם ..

הגעגועים שהורגים ואת לא יכולה לדבר לא יכולה להעביר את ההרגשה..

הכאב שמידי פעם תוקף ואין לאן ליברוח.

עוד ריב כאן ועוד ריב שם סתם מרוב השיעמום ההיתעקעות בבית אנשים מתחילים

לאבד תצמם וחלקם גם מוציאים את זה על אחרים.. דוגמא למה שהיה אתמול באיסי.

אנשים תעשו טובה אל תוציאו תעצבים שלכם והדיכאון שלכם עלי ועל האחרים

תישמרו אותו לעצמכם קיבינימט!!

 

 

אופפ מתי כל זה כבר יסתיים אני רוצה סופסופ ליפתוח תחלון להוציא את הראש ולינשום עמוק

לא לפחד שמשו יפול לי על הראש ליראות ציפורים עפות ולא גראדים.

לינשום אויר נקי (פחות או יותר נקי העולם עדיין מזוהם) ולא לינשום את עשן הגראדים

ליראות שמיים כחולים ונקיים ולא שמיים אפורים מהמילחמה.

הקיצר ליחיות סופסופ בשקט ושלווה ללא שום מילחמה.!

 

 

      

 

 

 

 

המילחמה עוד לא היסתיימה רק תשוב בבקשה..

 

 

 

כשאני יושבת שם למלעה מיתבוננת למטה האויר חנוק ואין שום טעם תבקש אנסה לתת הכל.

 

הכף יד שנימשכת החום שעולה ואני שוב נישכחת וחוזרת לאמור :

 

אל תפחד יעבור אם אתה צריך אני כאן לך אעזור אם צריך אז אמות  אעשה הכל למען שתשוב..

 

העיניים המבט השפתיים והקול זה שוב חוזר זה הכל

הידיים שנוגעות ולאט מיתקררות אל תוותר אף פעם אל תרים את הידיים

אל תחשוב פשוט עצום את העיינים ותחלום תיראה איך תוך רגע השמיים

 

מיתמלאים באורות כוכבים מנצנצים את הדרך הם לך מראים

 

אתה לא לבד את זה אל תישכח כשתרגיש כאב אל תיתפוס ישר תלב רק

 

תיזכור לאמור שאלי אתה תחזור הכאב עד אז גם הוא כבר יעבור.

 

 

      

והינה שוב חלום שאני שוב בביצפר ... חוזרת לשיגרה הרגילה החיים המתסכלים האלו לשבת במיקלטים כל יום אי אפשר ליחיות ככה מתי כבר נוכל לינשום עמוק בלי לפחד ..בלי לפחד שיפול עלינו משו

מתי כבר נוכל באמת ליחיות.?.........

 

עוד יום שעבר..

 

 

 

      

 

נכתב על ידי *סתם_ אחת* , 7/1/2009 15:29  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*סתם_ אחת* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *סתם_ אחת* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)