לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mY LiFe


הבלוג הזה על הכל...:][:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

אין מצב רוח...


אין לי כוח לכלום..

אני כותבת פרק

רק בישביל דיאנווש!!!D:

 

 

פרק 4

 

היו הרבה סיבות למה שהיא עשתה..

אבל סיבה עיקרית זה ירין...

ילד שניכנס לחייה קשות

היא היתאהבה בו

ולא רצתה להרפות ממנו

היא ידעה שהוא לא יודע על קייומה

הייא עשתה הרבה דברים כדי ליפוס את תשומת ליבו אך זה לא היצליח..

גם אני איתאהבתי בו.. אני מודה הוא ילד שמשך הרבה בנות

ועשה רושם שגם הוא הרגיש משהו כלפי..

ליהי ראתה את הפילירטוטים ביניינו, את המבטים שהעברנו אחד לשני..

היא קינאה..מאוד...

היא ניסתה להסתיר את זה

אך ללא הצלחה

היא גם אמרה לי הרבה פעמים שהיא שחכה ממנו

ורציתי להאמין לה אבל לא היצלחתי..

כי היא לא נתנה לי להאמין לה

ועכשיו אני יודעת

שהכל ביגללי

ידעתי שהיא מאוהבת בו..יותר מידי

היא היתה אובססית כלפיו!!

ידעתייי את זהה ועדיןן הלכתי עליו

פגעתי בה כ"כ..

אבל ידעתי שאני לא תמיד צריכה להיות בישבילה

ירין היציע לי חברות.. אמרתי לו שאני אחזיר לו תשובה..

עיבדתי תצמי לגמרי..

מה אני עושה?! שאלתי תצמי תשאלה הזאת שוב ושוב ושוב..

במשך שבוע וחצי..ירין עדין חיכה לתשובה ממני..

ואני דחיתי שוב ושוב למחר ..

עד שאני וליהי רבנו..רבנו ביגללו..

היא עיצבנה אותי כ"כ

שעניתי לירין כן! מול כולם.. מולה,] :

היה לי הכי טוב בעולם עם ירין..זה כיאילו שמצאתי תמלאך שלי: ]

כל הזמן שהייתי עם ירין..הייתי בריב עם ליהי

הריב הזה נמשך יותר מידי..חשבתי לעצמי..

לקחתי תפלאפון שלי והיתחלתי לדפדף בספר הטלפונים.."ליהי הסקסית" היה כתוב שם

לחצתי על הכפתור הירוק ונישמע השיר "Ne-Yo - Because Of You "

השיר הושמע כבר פעמים ועדין אין תשובה..שום מענה..

" היי היגעתם לליהיי היאאאפהה אעאעאעא אם אתם חושביים שאני אחזורר אלייכם אזז נממ.. פחחח אתם טוועים, תקשרו אליי אחרר כך אוולי נענה לכםםP:

האא ו..אם אתם מיתקשרים מחסום אס..ט'חח זוובי שאני הענה לכםם בעיי אחחוויות"

-ביפ-

"האא..לייהי..אני צריכה לדבר איתך..דחוף..ביי!" אמרתי למשיבון במהירות ובהיסוס וניתקתי ובתוך ראשי עלו שאלות, חששות..

" היא בטוחח לא תחזור אלי.."

"למה שהייא תחזור אלי אחרי מה שעשיתי לה.."

"ואיי..איך היא תגיב בטח " אוו הנה ה***** ניזכרת בי" וואיי..."

בקיצור..10000 שאלות הציפו אותי..

וכמובן, שום תשובה..

למחרת בבצפר ראיתיי אותה..את ליהי

אבל לא לבד:/

שכבה מעל מישו על ספסל..

היתקרבתי בישביל ליראות מיזה..

אך לא היצלחתי:I

 

רק ראיתי שליהי לבשה חצאית מיני..חולצה צמודה, ליהי ילדה יאפה מאוד אפילו

יש לה חזה שכל אחת היתה רוצה

רגלים ארוכות ושזופות

שיער בלונדיני חלק ופוני לצד

עינים תכולות שבעצם מישתנות לפי המצב רוח שלה

בואו נגיד- חלום של כל אחד.

אני זוכרת , שבשנה שעברה היא היתה כלל לא מטופחת

שיער פרוע ,גלי

שכל היום עם הפנים למטה

היום היא הישתנתה..

קוראים לה "מננגו"

למה?

כי כשהיא הולכת הראש שלה תמיד למעלה והיא מזכיר מנגו:I

זה נישמע מוזר אבל זה נכון..

 

קיצר, היא שכבה מעל יד אחד על הספסל

מנשקת אותו ושיערה מסתירים את פניו של הילד

המישו הזה ששכב מיתחתיה היה לבוש יאפה

סקיני עם חולצה שחורה עם קישקושים עליה

אהבתי את סיגנון הלבוש הזה: ]

אבל כשליהי הניפה את שערה אחורה כי הפריע לה ..

ראיתי מי מיתחתיה..

מישו שלא ממש רציתי ליראות שם..

ירין..):

 

 

 

כן כן..בלי מתח..אבל זה משאיר עצב ופעימות לבD:

כפרעלי

הוצאתי את כל מה שעבר עלי על הפרק הזה

מקוה שאהבת דיאנהD:

 

יאללה לכו לישון אחוויות

גווד נייט:]

נכתב על ידי , 10/1/2008 20:54  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אניי פשוטט לאא מבייייייייייייייייינה


ככווווסעמק אייזהה חייםם://

חציי ממני מאוושרת.. ווחצי פפשוטט מרגישה ח ר א

ולחשוב שליפני שתי שניות היה לי מצב רוחח מעווולה

וכהיתקשרתי לחברה שלי לספר לה כמה טוב לי

והיא שאלה אותי למה אני שמחה ואמרתי לה שביגלל עמיר[ חבר שלי למוגבלים]

אז היא צועקת משימחה " מהה נייפדת ממנוו?????" ועוד חברה שלה בקרע " יאאאאאאאאאאאאא"

וככה הם הרסו לי תמצב רוח

תודה רבה באמת...

 

טוב אני אנסה לישכוח מיזה ולחשוב על החימשלייD:

 

כן כן, אנחנו סקסים , מתאימים, אני יודעתD: חח

אם לא רואים תתמונה [ שבטוח שלא רואים] אז סורי

 

טוב בלי הרבה חפירוווות

 

פרק 3:]

 

פרק 3

" דברים כמו מה?" שאלתי אותה

"ס...מי.."היא לחשה בשקט..

באותו רגע תקפה אותי

חרדה

פחד

זיעזוע

שימחה

הקלה

וכל זה היתערבב לו ביחד בגוף שלי

שימחה כי.. זה לא מה ששבתי שיש לה עם הזקנצ'יק הזה..

פחד ביגלל ש..גאד דממאט ס מ י ם!

וכל השאר פשוט תקף אותי מסיבות לא ברורות..://

"ס...מי..ם? למה??" שאלתי אותה והדמעות מאיימות לצאת

" לאאאאאאאאאאאאאא יווווווווווווודעת!!!!~" היא צעקה והיתחילה ליבכות

חיבקתי אותה

ממש חזק

וגם היתחלתי ליבכות..

בכינו.. ולא יכולנו לעצור פשוט..הוצאנו הכל

" אל תידאגי מאמי.. אני תמיד איתך.." אמרתי לה בשקט וניסיתי להרגיע אותה..

" ניכנסתי לזה חזק אבל.. אני לא יודעת איך להיגמל בללי שיגלו..את כבר גילית!!" היא אמרה

" כן ויש לי את הזכות המלאה לדעת!!!!אניי כמווו אחוות שלך!! תבייניי את זהה את יכככוולה לספרר לי הכלל! אני מכיר אוותך הכיי טובב !! מכוולם! יותר מההורים שלך! " צצעקתי לה

"אהא..." היא הינהנה לחיוב

" טוב דיי.., בואי"

"לאן?" היא שאלה

" למיטבח! נכין פיצה אני רעבה"

 

חיוך היתפרס על פניה שלא כעסתי עליה אלה ההפך

היא תמיד יודעת שאני הכל בעדה

לא משנה מזה

אם היא אוהבת מישו

שלא ממש שם עליה

אני תמיד בעדה

אני יודעת שזה יעבור לה

והיא תיתאהב במישו אחר

כזאת היא

מיתאהבת בקלות:]

ושוכחת בקלות:]

 

היו הרבה סיבות למה שהיא עשתה..

אבל סיבה עיקרית זה..

 

 

 

 

טוב סליחה שיצא קצר:/ ממש אםילו://

אבל מצאתי ממתח אז עצרתי

אני לא יודעת ממש למה אני כותבת את הסיפור הזה ביכלל

אף אחד לא קורא אותו

אולי ביגלל דיאנושD:

דייאנהה הבבלוג מווקדשש לך XD

בבבקשה גם אם אתם ניכנסים סתם חפיף אל תזניחו:(

טוב יאלה

חפיירה יותר ארוכה מהסיפורXD

יאללה עפתי

אני אלך לנסות לשפר את מצב הרוח שלי ביגלל חברות לא מפרגנות):

 

צצ''אוווו

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 6/1/2008 20:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתם יודעים מה גיליתי? מה? מה? מה?


שאני מוקפת ביצוריםXD

חח סתם סתם...

ישלי מצב רוח היווםD:

כייייייייייייייי ..לא מגלההX:

חח סתאם סתאם..ישלי חברD:

עמיירוש הכפרעע ההסקסי הזה XD

 

 

אתם לא רואים? לא נורא, יהיה טוב3:

 

טווביקק קייצר, אנגליקה.. אני זוכרת תיצייאות שלך חח עלק " הבנתתי איך חייזרים מדברים"

" לופי לוופי לוופי"

XD

 

טווב .. אין לי כ"כ מה ליכתוב://

אני עדין בהיי מהנווביי גוודXD

טוב

אין לי כוח לחפור

קבלו את פרק 2 :][:

 

פרק 2

 

אני וליהי חזרנו לישון.. חלמתי על השיחה שלי עם האיש הזה...

"מה היא כבר עשתה"תמיד הידהדה לי בראש השאלה הזאת://

למה הוא היתכוון"מתי בפעם הבאה"?חשבתי לעצמי..

בשעה 12 וחצי ככה היתעוררנו

הלכנו לאכול ואז סתם כל אחת עשתה מה שבראש שלה..

אני ראיתי טלויזיה..

ואז היא באה אלי, עם מבט רצחני=.="

" מה זה?!?!?!" היא צעקה והראתה לי תמחשב

" המחשב "עניתי לה כלא מבינה..

" כה אבל מזה באייסי?!?!" היא שאלה והראתה לי תשיחה [ לפטופ..]

פאאאאקק!! זה שמרר תשייחה....><"חשבתי לעצמי..

"סתם דיברתי עם הבנאדם.." עניתי בשקט.. בפחד..

" למה?!?1 מיי הרשהה לךךך לדברר עם אנשיםםםם בליי רשוותיי?!?! מתיי הספקתת?!" היא הציפה אותי בשאלות שכבר איבדתי את עצמי...

" מ..ה..מ...ההה" גימגממתי..לא ידעתי על מה לעננות לה!!! מאהה אלףף שאלותת הצייפו אותיי בבצעקותת0.ס

" תפסיייייייייייקיי ליצעווווווווווווווווק!!" צעקתי לה בעינים סגורות ועם עצבעות תקועות באוזנים

היא הישתתקה.. מיסתכלת עלי ככה->0.0

אף פעם לא צעקתי עליה.. אאני הייתי השקטה והיא העצבנית XD

היא תמיד עשתה הכל, הששתיקה אנשים שירדו עלי..אפילו הרביצה לכמה מהם0.ס

היא הייתה השומרת שלי ..משו כזה><"

" תפפסיקיי ליצעווק את שוואלתת 13436768768 שאאלותת ומצפהה ממני לענותת לך?!?! האא?!!"

צעקתי בעצצבים מוחלטים

" טוב בסדר.. אני אשאל שאלה .. ואת תעני , מובן?" היא אמרה

" נוו.." השבתי

" למה דיברת איתו?"

" הוא שלח הודעה "

"איזה?"

" מה קורה בובה איך החים  או משו כזה " עניתי לה

" ומה ענית לו?"

" זרמתי.."

"ומה הוא ענה?"

" מתי את רוצה בפעם הבאה" אמרתי לה , יותר נכון תקעתי את זה...

היא הייתה בשוק.. היא לא דיברה והפה שלה היה פתוח

העפתי לה כאפה [ זה תמיד קורה..]

" תוודה.." היא אמרה:/

"למה את מדברת עם אנשים בני 38?!.?!"שאלתי

" 36.." היא ענתה בשקט..

" אותווו דברר!!!!, ולמה ה וא היתכוון?!!" צעקתי לה

היא היתחילה לייבכות.. אוו הנה זה מתחיל.. המצבי בברוח המישתנים האלהה><" חשבתי לעצמי..

חיבקתי אותה..קצת חזק מידי כי כעס כאב ואי ידיעה היתערבב בתוכי.

" היא הית..כוו.ן ש..." היא אמרה שגימגומים מרוב הבכי..

" שמהה????" אמרתי

" שמתי הפעם הבאה שני אקנה ממנו דברים.."

דברים?!??! ייזהה דבריםם??!!! ציתי ליצעוק עליה אבל רק אמרתי

" כמו מה?."

 

סוורי שהוא קצר.. לא נורא3:

 

דייאנה מקווה ששימחתי  אותךך:]]]]]

איזה מתחח איי איי איי..

דיאנה אני לא אתןן לך את ההמשך!! חחח

 

טוב אנשים..ואי מזה איזה שעתים ישבתי וישבתי וכתבתי ,, נקווה שהוא לא ימחקXD

הישקעתיי!! אני רוצה יותר מתגובה אחתXDDD

טווב אנשנושייייייייייים

שיהיה לך לילה מטוווורףD:

יאללה פרשתתי...

אאלהה ווואקקברר!!! חח סתאאם..

בהה ביי:][:

 

למי שמבין רוסית:

 

אני מקווה שרואים:]

לילה טווביק D:

 

 

נכתב על ידי , 2/1/2008 20:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 448064110 

תמונה




190
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkarina_p אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על karina_p ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)