לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


להתעורר בבוקר ולשנוא את עצמך...עוד שטחית לאוסף.

Avatarכינוי:  Disintegration.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

18.2


חולה היום...לא הלכתי ללמוד, בטח יזיינו לי את השכל מחר בביתספר. \:

אני כלכך הולכת להיכשל על חיסורים...

 

האכילה להיום:

בוקר-תפוח, תה עם לימון וכפית דבש.

צהריים- מרק ירקות, בננה, 2 תפוזים

ערב- הרבה מרק ירקות, כמה עגבניות שרי, קוביית טופו, כף רוטב חמוץ-מתוק,כף רוטב סויה :)

סה"כ-  600 קל' בלי ירוק, עם ירקות אני לא רוצה לדעת.........בלי ספורט.

אין לי תאבון בגלל שאני חולה וטוב שכך. אני לא רוצה לאכול היום וזה אפשרי כי אני הולכת בעוד שעה לחוג עד הערב, רחוק מהבית.

זהו..

היום בבוקר נשקלתי וראיתי במשקל 68 אבל זה לא הגיוני בכלל, ניראה לי זה בגלל שהמחזור בדרך...

 

נכתב על ידי Disintegration. , 18/2/2008 13:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום א'


שבוע חדש עם הזדמנות גדולה לממש אותה.

השבוע הזה, אחד הצפופים שצפויים להיות לי.

יום א-כלום. יום ב-חוג. יום ג-ללמוד למבחן, יום ד-חייבו אותי להיות אחראית לפרוייקט ביתספרי ככה שאצרתך לחזור הביתה רק בשעה 9-8 בערב. יום ה'- יום לחוץ, יש מבחן, חוץ מזה? כלום..בערב, לקחת רכבת רחוק למשפחה הצד השני של הארץ. שישבת-אצל המשפחה.

הפרוייקט הזה מאוד מרתיע אותי, נותן לי סמכות די גדולה. בכל מקרה, לטובתי.

 

מבחינת יומן הדיאטה, היום אכלתי... :

בוקר-תפוח גדול יחסית וכוס קפה שחור.

צהריים- כוס וחצי אורז עם ירקות וקערת מרק ירקות.

ביינים-בננה ומסטיקים.

ערב-בדיוק כמו בצהריים.

סה"כ להיום: 1100 בעיגול המספרים.

את האמת שיכלתי להוריד מכמויות האורז אבל הטעם שלו גירה אותי לקחת עוד ועוד מהסיר...בעיה שלי.

פ"ג: שיעור ספורט בבית הספר- 4 סיבובי ריצה סביב 2מגרשים (כמובן עם הפסקות בריצה, כמו שצריך P: ) ו..זהו בעיקרון כי אני מעט מצוננת אז אני לא רוצה להחמיר במצב, עדיף לנוח בבית.

 

מחר זה יום חדש, לתקן הכל.

תיכנון למחר:

בוקר-פרי וכוס קפה

צהריים מרק ירקות

ערב- סלט ירקות עם כף שומשום וקוביות טופו.

 


 

הכל התחרבש. המשכתי לאכול, בשעות הקשות, בלילה.

למרות שאחרי הפוסט עשיתי כושר דרך המחשב. יש לי DVD של שיעור כושר כזה. 45 דק' של הזעה...

אין מצב להשמין היום אני חושבת.

אכלתי עוד: קערת מרק, צלחת אורז, הרבה פירות: בננה, תפוז, אשכולית, קלמטינה, צימוקים יבשים ופפאיה יבשה. אגוזי מלך קצת... 4 פרוסות לחם עם דבש :(

 

אוף.

 

אין לי כוח כבר להתמודד עם זה...

 

מ-7 בערב אני צריכה לרסן את עצמי - לא לאכול יותר!!!!!!

נכתב על ידי Disintegration. , 17/2/2008 18:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



14.2


בוקר שעה 8:35

 

תפוח, בננה, קובייה וחצי של מריר, תפוז, קפה. עד כה, כן  די הרבה.... סה"כ 350.

אולי כדאי לסתום ולאכול רק ב7 סלט ירוק? אכן. כן.

 

 

נאבדתי כבר בשדות של עצמי..

 


פלוס בננה+תפוח ענק, 2 צלחות אורז עם שעועית.

 

בעיה שלי.

 

למחר...שוב:

בוקר- קפה, פרוסת לחם מלא עם כפית דבש. - 110

צהריים-סלט עם משהו. 250

ביינים- פרי אחד 80

ערב- ירקות או משהו כזה... 150

 

600..

נכתב על ידי Disintegration. , 14/2/2008 08:34  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDisintegration. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Disintegration. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)