לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

princess girl


פשוט הבלוג שלי =]]...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

מחכה לטוב


כנראה שעשיתי משהו ממש טוב לאחרונה
לא ברור לי מה אבל ההרגשה פתאום שונה
משום מה הוא החליט שהגיע הזמן עכשיו
להתערב ולשנות לגמרי את המצב
הוא שלח לי זוג עיניים שישגיחו מקרוב
ולב שיוכיח לי שאפשר לאהוב
הוא שלח לי שפתיים שינשקו אותי כל יום
ואוזניים שיקשיבו לטוב, לרע ולאיום
הוא שלח לי זרועות שיחבקו אותי חזק
ומוח שידע לשלוט בכל המשחק
אחרונה ויותר מכל יקרה
הוא שלח לי נשמה גדולה וטהורה
אני נרדמת איתך במחשבות
צוללת איתך בחלומות
ומתעוררת איתך בלב
אני יודעת שאתה אוהב
אתה לא נותן לי לוותר
ואני רק אוהבת אותך יותר

רק חבל שאתה לא אוהב אותי...

אולי מתישהו זה יקרה...!!מקווה!!

נכתב על ידי , 8/1/2008 20:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבאסססס


הדבר הכי מעצבן שאפשר לחשוב עליו הוא....בעצם אין לי מושג.

אבל....הדבר הכי מעצבן שקרה לי היה לפני יומיים...

הלכתי ברחוב עם פינוקי < הכלב הפיצפוץ שלי!! > , סתם עשיתי לו טיול... וכשחזרתי אז ראיתי את השכן שלי... מתנשק עם איזה שחרחורת מטומטמת.... אבל בטח לא הבנתם מה הפריע לי בזה...

אז זהו שמאז שעברתי לכאן אני מאוהבת בו ואין לי מה לעשות נגד זה.

אין לי דרך לדעת מי זאת הייתה או משהו, לא שזה משנה, וגם אין לי דרך לדעת אם אני אוהבת אותו....או לא.

נכתב על ידי , 1/1/2008 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נעים להכיר


נעים להכיר חחחח=]].....

אני שקד ואני שמחה נורא שפתחתי בלוג:]]..

אני חושבת שיהיה לכם כיף ומעניין לישמוע על החיים שלי....

אוהפתתתתת הכי בעולםנשיקות!!!      X:

 

ביהההה:]]]]]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/1/2008 16:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^.^«§•eXy GiRl$•§»^.^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^.^«§•eXy GiRl$•§»^.^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)