לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ קסם D:


עוד בלוג של עוד ילדה ממוצעת... xD

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008


וואו, איזה ברד יורד בחוווווץ !

                  (D:)

נכתב על ידי , 25/2/2008 16:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הייייי :)

כמה זמן לא כתבתי כאןןן D:

היה לי היום מבדק באנגלית...

נקווה שעברתי אותו....

אז היום היה לי מתמטיקה C:

וביום חמישי הזה יהיה מבחן במתמטיקה ! !

אז גלינה אמרה שהיא נשארת בביצפר עד שעה 15:00.

אז אני ועדן נשארנו לקבל כמה תגבורים וחזרות לקראת המבחן.

הייתה הפסקה, שבה חלק מכיתות י', והשאר הלכו הביתה (כל בית ספר).

אז אני ועדן חיכינו... הרגשנו הכי לא שייכות שיש... כי כולם יו"דניקים, ורק אנחנו מכיתה ז'... =/

ואזז גלינה יצאה מחדר מורים, והתקדמנו לעבר כיתה ח'2, ושם, אנחנו היינו, אני, עדן וגלינה.

התברר שגלינה לא כזו מפלצתית כשהיא בכיתה שלנו, פשוט הילדים בכיתה מוציאים אותה מדעתה...

כפתרנו תרגילים היה שקט. היינו רק אני ועדן התלמידות וגלינה...

השקט הזה דיי בייש אותי, אז פה ושם חייכתי בלי שום סיבה... חחח...

אחרי תגבור של שעה ככה, גלינה אמרה שאני מוכנה למבחן =]

איזה כיףףף זה לשלוט בחומר שאתה לא כ"כ שולט בו (מה?!)...

אז עוד שעה ככה, בשעה 17:00, אני יוצאת לקנות תחפושת לפוריםם 3 >

כן, כן, תחפושת.

לא אכפת לי שאני בכיתה ז', ומה שאני באמת רוצה זה להינות בחג הזה עד הסוף.

כשאני חושבת על המילה "פורים" המילה השנייה שעולה לי בראש זה "דינמיות". (המילה הראשונה זה תחפושות מן הסתם... D:)

מאז שאני ילדה קטנה, יש לי איזו טראומה, מזיקוקים, דינמיות, פיקות וכל דבר אחר שמתפוצץ (כולל בלונים, למי ששואל).

ביומולדת שעשו לי בגן, הליצנית רצתה לקשור לי למותניים זר בלונים כזה, להביא לאיזה ילד שאני אבחר סיכה (חדה) ושהוא ינסה לפוצץ לי ת'בלונים בזמן שאני רצה...

כן, כן, מצחיק מאוד... אז זהו, שאותי זה ל א הצחיק...

ויש לי את זה עם זיקוקים, דינמיות, פיקות, שומים וכו'...

ובפורים, בבית ספר (חטיבה, תיכון) יהיו מ ל א כאלו...

בבאאססהה!!

אבל אנלא יפסיד את פורים רק בגלל זה...

אז זהו לעכשיו......

נתראה בקרוווב בה ביי

נכתב על ידי , 25/2/2008 15:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום...

אחד הגרועים ביותר...!   

חיזוק:

 

"...אם תרצי אם לא

 זה לא יעזור לך

 די עם הדמעות

זה גומר לך את הכוח

 הוא שכח אותך

 את לא מצליחה לשכוח

 זה רודף אותך

ככה אי אפשר לשמוח

|

יותר טוב לסלוח

 לוותר על הכאב

 שטורף את המוח

 ואוכל לך את הלב

 ולא נותן לגל הבא לבוא

 ולאהוב אותך

את לא נותנת לו

|

כי גם ללב שלך יש גבול

 והוא זועק לנוח

 כמה הוא יכול לסבול

 ומה עם קצת לשמוח

כל מה שעושה לך טוב

 מחזיר לך את הכוח

 קחי לך כמה שצריך כדי לסלוח ..."

נכתב על ידי , 18/2/2008 18:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

299
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-KesmosH- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -KesmosH- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)