לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Pringle

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

געגועים ללהקה שאני אוהבת


טוב אז ככה אני יודעת שחופרים עליהם בכל מקום וזה קצת נמאס לכולם אבל לא נורא תתגברו..

אי אוהבת את טוקיו הוטל הלהקה כבר שנתיים ובזמן האחרון מאז שההיסטריה הזאת של כולם סביבם התחילה קצת ירד לי מהםם רק קצת אבל עכשיו יש לי חשק לחזור לשמוע אותם שוב אני מבטיחה אני לא יהיה  מעריצה מטורפת כמו פעם!

חח היום אני ואמילי נזכרנו בהופעה ועל איך שדרכו עלינו שם ושטום שפך עליי מים ושהמעריצות המשוגעות עצעקו"אחת שתים שלוש טום!!!!!!!!!!!"

ועל איך היינו ממש ממש ממש קרובות להיכנס מאחורי הקלעים אבל בסוף לא יכולנו .

ועל איך שהיתפרענו!! כמו משוגעות!!

ובקיצור היה לנו מאוד מאוד כיפ!!!

ועל זה  שממש בהתחלה שלהם אני ואמילי  חיפשנו פוסטרים שלהם כי אז זה היה מאוד נדיר למצוא..

אז זהו אני החלטתי אני ישמע אותם כמה שבא לי גם אם ישיכו אותי לקבוצה שממש לא מתחשק לי להיות בה!

 

תראו איזה חמודים הם היו !!!

תראו איזה חמודים הם עכשיו!!!

et1mgnmvkmnw.gif

נכתב על ידי Pringle , 7/1/2008 17:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון חמוד +עידכון


לשאלון

 

dhoanztnkzjf.gif

 

היום מסתבר שהייתי אמורה להציג תמאמר בתרבות

אבל למזלי אפשר לההציג גם ביום שלישי ככה שניצלתי...

אממ מה עוד היה?!

אהה כן דיברתי עם ענת אחרי כמעט שנה שלא דיברתי איתה ..

ותאמת השיחה היתה מאוד נחמדה .

 

השבוע יש לי?

יוםראשון:

כלום..

יום שני:

כלום(וגם אם בא לי לצאת או משו אי אפשר כי כל השאר עסוקים..)

יום שלישי:

מחויבות אישית במישמושון(פאק)

יום רביעי:

הולכים להגר!! ייאי איזה כיפ!!!!!!

יום חמישי :

שוב מישמושון(שוב פאק!)

שישי ,שבת:

נדה!

zdbimzztj2ij.gif

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Pringle , 6/1/2008 23:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב לכולם!+תמונה שלי ושל אחותי..


בוקר טוב!!!

 

תראו משו מצחיק שאמילי שלחה לי אתמול

 

"האלבום נקרא O Rio a Cidade a &Aacute;rvore, יצא ב2004, זו להקת אימו פופלארית מברזיל."

וככה זה ניראה

 

ijohqmzz0ztn.jpg

(אני ציירתי כמובן..XD)

 

 

 

 

rzqkozg3thdr.jpg

 

ועכשיו למשו אחר..

אחותי גלי באה היום!!

איזה כיפ!!

 

הינה תמונה שלי של אחותי

m4mgz0yezkgj.jpg

תמונה מהחתונה של אחי אייל!!1

אני עם השיער החום ואחותי הג'נגית!!

 

אז שתיהיה לכם שבת שלום!!

 

oyy23mkiu1dm.gif

נכתב על ידי Pringle , 4/1/2008 12:25  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

243
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPringle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pringle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)