לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my fucking life


יש כל כך הרבה דברים שאפשר לרשום ב255 תווים מאשר לתאר את הבלוגגגג

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 250350162 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

להתנשק???


 

אני רוצה להתנשק איתו..

להלביש את השפתיים שלי על השפתים שלו..

להרגיש את השפתיים הקרות שלו על שלי לאט לאט מתחממות..

להרגיש את ידיו על גופי..

ולא להפסיק..

לא להתייחס לשאר הועלם המחורבן הזה

שחייב ריכולים כדי לשרוד!

פשוט להתנתק מהעולם..להיות רק איתו לבד!

אנשים רכלניים ממזוינים!!!

כל הזמן מוצצים לי את הדם!

"התנשקתם?" "אתם חברים?" הייתם ביחד?"

תשתקו!!

מילא,מילא זה היה נכון?? אבל זה לא..

פשוט כל כך מעצבן..

והכי גרוע שאני אומרת להם לא,אז הם לא מאמינים..

אל תאמינו לא צריך!!

אבל אל תסיקו סתם מסקנות!

וגם אם אתם חושבים משהו..

תשמרו את זה לעצמכם!


ציטוט הפוסט:

אני ואלה התחרפנו והתחלנו לשאול אנשים דברים מטומטמים..

ואז הגענו לאיזה ערס טיפש:

 

אני:

?hi gorgeous are you single

הערס:

אמא שלך גריסים..

 

 

נכתב על ידי , 20/12/2007 17:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the almighty ב-31/12/2007 08:59
 



רק ידידים!


 

אני לא מבינה

בן ובת לא יכולים להיות רק ידידים???

כאילו ישר צריך לחשוב שהם חברים או שהם אוהבים אחד את השני??

אולי אנשים צודקים

אולי הם באמת אוהבים אחד את השני?

או שרק אני אוהבת אותו?

איך יודעים אם אוהבים?

כולם חושבים שאני אוהבת אותו

אבל אני אפילו לא יודעת אם זה נכון

ואם זה נכון אז אין לי סיכוי..

כי אנחנו רק ידידים.

 


ציטוט הפוסט:

אני:אני לא אלך לצבא

אמא:איך את מתכוונת לקבל פטור?

אני:אני אקח סמים..


עריכה:זה מדהים איך בן אדם יכול להעלות

 לך את המצב רוח

ואז בבום אחד גדול להוריד אותו חזרה לאפס

נכתב על ידי , 7/12/2007 23:23  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלי ב-21/4/2009 18:31
 





205
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlee gross אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lee gross ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)