לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


I feel pretty and witty and gay.

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010


אני רוצה להקיא,

כול כך הרבה זמן אני רוצה להקיא הכול החוצה.

רוצה להכנס לאותו דכאון רצוף בשביל שאחריו תתחיל לי תקופה טובה.

והכול מצוין ומצחיק ושמח פה ושם,

אלוהים הכול כול כך סבבה אז מה קורה מההה

אני לא יודעת מה לא בסדר איתי

אני לא רוצה לדבר על זה

אני רק רוצה לקחת תרופה ושזה יעבור.

ואני לא רוצה להתקרב

ואני רוצה להיות לבד

ושיהיה לי את החשק לצאת

ולהיות מאוהבת בבן אדם טוב כי אולי זה יעזור.

אני לא מצליחה לחלק את הדברים שאני עושה לדברים שעושים אותי מאושרת ולכאלה שלא.

אין אמת בעולם הזה וזה פשוט מחרפן.

 

אני יודעת שאני יכולה לגרום לשינוי התקופה,

אבל הכול טוב יואו הכול טוב מה לשנותתת מה

 

בדיוק עכשיו אני יכולה להכריח את עצמי לחייך ולעשות דברים שימושיים וטובים.

וכזה כוח דרוש בשביל זה

 

והיא כול כך מעצבנת וטיפשונת,

אני חייבת לה את החיים שלי,

אבל אני לא יכולה להכריח את עצמי לא להתעצבן מכול דבר שני שהיא אומרת.

וכשאני מדברת איתה אני מרגישה שאני מדברת עם ילדה בת 15

 

אני מרגישה מטונפת מכול הרגשות  והכעסים שאני מחזיקה בעצמי,

אולי אני מפחדת לשנות את המצב הנוכחי,

אני לא יודעת ואמן שמחר העולם יחרב

נכתב על ידי , 18/5/2010 17:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

35,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלונדינית במשרה מלאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלונדינית במשרה מלאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)