לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צחוקים בזולה


בלוג פארודיה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

עדכון


לא עדכנתי הרבה זמן.... אני מקווה שלאף אחד לא אכפת.....

אז היופ אכתוב לכם משהו אני חושב....

 

שאלות שאין להם תשובה ... או שיש....

 

כשאישה מתחתנת עם ערס ביא מתחתנת או מתארסת?

 

אם שחייה זה הספורט ששורף הכי הרבה קלוריות, למה הלווייתנים נראים ככה?

 

למה קוראים לזה חיתולים חד פעמיים? מישהו התפתה להשתמש בהם שוב?

 

איך מגיעים שלטי ה"לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא?

 

האם להתכונן לבלתי צפוי לא הופך את הבלתי צפוי לצפוי?

 

אומרים שבעלים ירוקים כמו חסה ודשא אין כמעט קלוריות. אז למה הפרות נראות ככה ?

 

ובדיחה אחרונה....

 

למה בלונדינית לא אוכלת דובונים?

כי היא נגד צער בעלי-חיים

 

יום טוב ועידן שמח!

 

נכתב על ידי , 17/1/2008 19:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנת 2008


אומנם באיחור אופנתי, סיכום שנת 2008 פארודי למדי אתם מוזמנים לקרוא!

 

בשנת 2007 הספקתי הרבה מאוד:

 

 

לקנות חלב, לדעת שזה מתחרז עם שמי נדב, לפתוח את הבלוג הזה, להבין שהחיים הם כמו פיתה עם עובש, להבין שאהבה היא כמו טחינה שעמדה בחוץ קרוב לחודשיים, ושלפעמים חלומות מתגשמים (אבל לפעמים לא!).

הבנתי גם שבצפר זה כמו חרא שלא יוצא לך כשאתה יושב בשרותים, כמה שלא תתאמץ זה פשוט לא יצא.

הבנתי שהקיוסקים בבצפר הם יותר יקרים מהמכולות ליד הבית שלכם.... הרוק של המוכר יעלה שם קרוב לשקל וחצי!

אין לי עוד הרבה להבין או לכתוב, אז עככשיו בלי פארודיה וצחוקים שנה טובה אנשים!!!

 

יש לי בדיחה: איך משגעים בנאדם?

תשובה: אומרים לו להכנס לבלוג שלי !

 

נ.ב. שנה טובה לדוד גיבור אשר נהרג במלחמה !

נכתב על ידי , 5/1/2008 22:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז, היום הבאתי לכם שיר שהמצאתי בעצמי! השיר הוא בעצם שיר מהמם, שלא הרבה יכולים לכתוב אותו!

אתם תדהמו ממלותיו היפות ואולי יום אחד אני יגיע ל MTV (לא נראה לי....) השיר באנגלית אז המבין יבין

I walked to the park

Then I met Mark

Then he started to bark

And it became dark

now I'm sad

Because Mark went to bed

 

(סולו גיטרה חייתי שמתפרעים בו על כל הגיטרה xD)

Mark is my friend

 And this song needs an end

 When this song is done

I can listen to One

 

 

 

זה בערך כל השיר, נכון שהוא מדהים, אני אישית בכיתי ממנו מספר שעות ספורות.....

מקווה שתאהבו אותו!

נכתב על ידי , 5/1/2008 08:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פריצה על התחלת הבלוג...


אני בעיקרון מהבלוג "נפח סאדיסט וחברו", israblog.co.il/355438 , כנסו תמיד נחמד....

ביקשתי לעשות פוסט פריצה...

ועכשיו אכתוב פארודיה על אימואים בישראבלוג:

הוא הסתכל אליה ובכה, כי היא בכתה.

וגם היא הסתכלה אליו ובכתה, כי הוא בכה.

הם פשוט בכו באמצע הברחוב, ללא שום פואנטה, חוץ מלבכות כי השני בוכה....

ואז בא מישהו וצעק עליהם:

"די כבר יא שני אימואים מתרוממים!!!!  מה אתם עושים בחיים שלכם חוץ מלבכות ולחתוך ורידים?!"

 

סוף...

נכתב על ידי , 5/1/2008 00:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על אנשים


אז, היום הלכתי למכולת וקניתי חלב, (זה עולה 11 שקל איזה גנבים הם!) והרגשתי נורא מוזר, הרגשתי מין דגדוג בבטן, קוראים לי נדב ו..... חלב מתחרז עם נדב!!!!!!!!!

זו הרגשה ממש נפלאה! השם שלי מתחרז עם מוצר שעולה 11שקל, אני שווה משהו!!!!!!

וכשהלכתי למוכר לשלם, הבנתי שאני יודע גם חשבון! (כנראה זה יום המזל שלי, גם השם והחרוז, וגם אני יודע חשבון)

שילמתי לו 15 שקל וקיבלתי עודף של 4 שקל!!! נהדר לא?

 

 

 

עכשיו, כולנו יודעים שאנחנו לא באמת רוצים לקרוא את זה בזמנינו הפנוי, זה חרא אחד גדול (סליחה על היותי גס), אבל היי.... השם שלי באמת מתחרז עם חלב!

טוב... לא באמת קניתי חלב..... אני מודה באשמה..... *SNIFF*

נכתב על ידי , 5/1/2008 00:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 28

ICQ: 363656353 

תמונה




245
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , ביקורת בלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMind_Digger אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mind_Digger ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)