לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


My LIfe, Anonimously


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

סגירת הבלוג


כמה שעברתי עם הבלוג הזה.. ועכשיו אני סוגרת אותו. שיניתי מספר ושיניתי חלק מהפוסטים. אבל בסוף החלטתי לסגור את הבלוג לטובת אחר, אנונימי. בגלל שאני לא חושבת שאני צריכה להרוס את הפוסטים בשבילך להפוך את זה לאנונימי. אני אפתח אחד חדש.

מתה עליכם.. ותודה על התגובות, הכניסות, העצות והמחשבות.

אוהבת תמיד, ריקה-רוז 3>
נכתב על ידי , 11/1/2008 21:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש D:


הכנתי לבלוג עיצוב חדש ומסוקס :] כפי שאתם רואים עדיין נשארו התמונות והכפתורים השחורים של העיצוב הקודם, אבל אני עובדת על זה >< אני מחפשת משהו מסויים שאני רוצה שם ואפילו הורדתי פוטושופ :] אז תצפו למשהו טוב.
נכתב על ידי , 6/1/2008 17:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השאלה הגורלית


לסגור את הבלוג?

כאילו.. לא לעזוב את ישרא.. אני רוצה לפתוח בלוג אנונימי, לכתוב בו הכל.

או שכדאי לי לעשות את הדבר הזה שרק אנשים שמקבלים אישור יכולים לקרוא פה?

אבל איך עושים את זה בכלל? ><

מה דעתכם?

נכתב על ידי , 5/1/2008 17:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמ..כותרת..נמ.. הגשם התיאטרלי?


אז ככה. הכנתי עיצוב מושקע בטירוף! שעות שעבדתי עליו. והוא פשוט נמחק. נמחק. גאונה שכמוני.
אח.. היום היה מבחן באנגלית. הלך לי די טוב^^
נמ.. הסילבסטר..
בסוף לא יצאתי עם כולם כמו שחשבתי בהתחלה, אבל תכלס באמת שלא אכפת לי. היה עדיף לעשות מה שעשיתי מאשר לראותם אותם מזיינים עמודי תאורה ומלקקים גויאבות. הלכתי לשי, שכנתי המסוקסת . ראינו סרט, אכלנו פיצה, וטחנו גלידה. היה אחלה :]
איך היה הסילבסטר שלכם?


נכתב על ידי , 3/1/2008 14:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31




3,510

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרק עופעופית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרק עופעופית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)