לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Take me back to the start

כינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

פ=ר=י=צ=ה=XD


טוב אז

זאת הפריצה הראשונה מצידי לבלוג החמדמד הזה XD
טוב אני לא רוצה להרוס את הרצינות של הבלוג לכן:

למקות שזה לא כ"כ קשור XD

טוב אני רוצה להודיע משהו...
כל מי שפעם היה נכנס לבלוג ולא נכנס עכשיו [ובטח גם לא רואה את זה] רק שתדעו שזה לא יפה
הזכרתי כבר מי אני? לא טוב אז אני ילדה מטורללת ומטומטמת בשם יפעת XD

אז אילנה אני מקווה שלא תגיעי לנסיבות שאני הגעתי אליהן ושבגללן מחקתי את הפריצה שלך =]
ותמיד
      תמיד
           תמיד
                תמיד
                     תמיד          תזכרי שאני ♥♥♥♥ אותך
                תמיד
           תמיד
      תמיד
תמיד

וזאת הייתה פריצה בסגנון יפעת XD

♥♥♥♥♥ ותגיבו! [יפעת שאוהבת את אילנה]

נכתב על ידי , 13/1/2008 17:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב אז הבלוג נפתח לקהל רחב יותר (היי יפעת D:)

רק רציתי להודיע את זה,

ערב מצויין כולם,

אילנה.

נכתב על ידי , 7/1/2008 20:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,283
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*It's Just Me* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *It's Just Me* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)