לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה שלי לבנים.


בן חמש עשרה.מאוהב.הומו.בארון.הורים.רעש.בלבול.חרמן.מכוער.

Avatarכינוי:  אוהב בנים.

בן: 93

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

סוף סוף קצת אושר


וואו,אני לא מאמין. 100 כניסות.

ואני אפילו לא מנסה לפרסם את הבלוג,לא מגיב לאף אחד,אפילו בקושי מעדכן.

יש לי כנראה כמה קוראים קבועים.

כ"כ כיף לראות את זה :::))) אז תדעו שאני אוהב אתכם,בייחוד אם אתם הומואים פנויים שאוהבים לשמוע מוסיקה אירית ומעריצים את ג'ארד לטו:))

.

רפאל אוהב אותי. הוא באמת אוהב אותי.

אולי לא בתור אהוב אבל הוא מאוד מאוד אוהב אותי בתור חבר.

(פרט שולי>)אני ממש חולה כבר כמה ימים,וכל יום הוא בא אחריי הבית ספר ומביא לי שיעורים וזה,ושואל מה קורה.

וכשאמרתי לו שיש חשש לדלקת קרום המוח הוא ממש נבהל,וכלכך שמחתי לראות את זה.

הוא שאל אותי אלף פעם אם אני צוחק עליו או לא,ואח"כ הוא התחיל לחפש על זה מידע באינטרנט ואמר שהוא לא רוצה שאני אתפגר לו וכל זה ואז הוא נעשה ממש רציני,ונשך את השפה התחתונה שלו בדיוק כמו שאני אוהב שהוא עושה,והפוני שלו נפל על העיניים,והוא הזיז אותו,בדיוק כמו שאני אוהב.

אניגם אוהב שמתי שהוא מתעצבן הוא מתחיל להתעסק באובססיביות באצבעות שלו. וכשהוא דואג הוא נושך את השפה...אבל הכי אני אוהב אותו מתי שהוא המום ומאמין לעוד איזה שקר שהוצאתי, ואז העיניים שלו מתרחבות ככה..

אוף על מה לעזאזל אני מזבל?

שמעתם כאילו פעם דבר יותר רומנטי מזה?!

"אתה עובד עליי? שיט אני לא רוצה שתתחיל להתפגר לי וזה"..

זה בדיוק מה שהוא אמר! הוא ממש אוהב אותי ודואג לי:)

ואני מאושר נורא נורא נורא:)

אם רפאל אומר כזה דבר סימן שהוא מאוד מאוד מתכוון לזה. כי הוא מנותק רגשית וזה.

הוא בחיים לא יאמר למישהי "אני אוהב אותך". בחיים. הוא יגיד לה אולי שהיא יפה או כוסית או משהו שרלילי כזה,

אבל הוא לא יגיד לה

"אני לא רוצה שתתחילי להתפגר".

כי ככה זה, זה רפאל. אין בנאדם יותר יפה ממנו תהיו בטוחים.

וזה די רע להיות מאוהב בכוסון-לא-נורמלי כשהוא החבר הכי טוב שלך.

אבל זה טוב שהוא החבר הכי טוב שלך:)

והכל עם אבא מתחיל להסתדר,עכשיו הוא כבר מצטער על כל מה שהוא עשה,אני יודע את זה:)

ואני פשוט לא יכול להפסיק לכתוב את ה - :) הזה. כי אני מרגיש כל כך :) !

הכל מסתדר בסוף,

מי שקורא לי בבלוג -מי שאתם לא תהיו-

אני אוהב אתכם3333>

נכתב על ידי אוהב בנים. , 30/1/2008 01:14  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילד שהוא לא הומו.


טוב, אז.. הנה אני כאן.

ראיתי שיש 64 כניסות (!) ואני בכלל לא מגיב לאנשים בבלוגים אחרים, כך שאמורים להיות לי כמה קוראים קבועים.

אני מצטער שלא עדכנתי הרבה זמן.

פשוט כ"כ הרבה קורה אצלי...

הלב שלי לא מפסיק לכאוב.

אני מתבייש במה שאני. אני שונא את עצמי. אני שונא את זה שאני לא כמו כל אחד אחר בגילי.

שונא את זה שאני טיפש.

כמה שאני לא אנסה,אף פעם אני לא אצליח לגעת במצוינות...

אני פשוט לא מספיק טוב,חכם.

רק הפסנתר הנגינה הגיטרה. הריקוד. הם משחררים אותי.. למקום אחר. למקום שבו אני ילד קטן שאין לו דאגות. ילד שיודע טוב מאוד מי הוא ..ילד שמעריך את עצמו.

ילד שאוהב את עצמו. ילד שלא מתבייש בעצמו. ילד שאבא שלו אוהב אותו.

ילד שהוא לא אני. ילד שהוא לא הומו.

מנסה להסתכל לעבר העתיד, לראות מה יקרה איתי.

שנה:20015.

מקום: צרפת,פאריס,שאנז אליזה.

מאוהב. מעצב בגדים. רוקד. גאה. אוהב.

אבל אני פשוט לא מצליח,לא מצליח לקלוט שכ"כ הרבה אנשים מסתייגים ממה שאני.

אני פשוט רועד כולי.

העיניים שלי לא משקרות. אני יודע לשקר טוב, אבל הדיוות.. הן רואות לי בעיניים. הן יודעות. זה הסוד הקטן שלי איתן.

זה הסוד שלי אתכן. אבל בעצם אני לא משקר לאף אחד. הערסים יודעים שאני הומו. הם לא מציקים לי רק בגלל שהוא חבר שלי. והוא כזה,נו. כולם מעריצים אותו. אפילו הערסים המגעילים הנחותים,הטיפשים.

טקס מצויינות... מסתבר שאצלנו זה לא רק בחטיבה. כ"כ השקעתי השנה, אבל משהו קורה לי. אני יודע שאני לא טיפש,אבל איך אני יכול להסביר את זה? זה פשוט ככה.

גאדאם כואב לי כל הגוף.

כ-ל  ה-ג-ו-ף


נכתב על ידי אוהב בנים. , 22/1/2008 22:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איפור ובגדים לשנת 2008


אני שונא את אבא שלי. אני פשוט שונא אותו.

אני שונא את זה שאני מקבל 40 בכימיה ולא יותר מ56 במת' לא משנה כמה אני מתכונן. והוא? הוא קיבל 97. והתכוננו ב י ח ד ! ! ! !

ועוד משהו נורא.

עליתי 4 וחצי   ק י ל ו !@#!$@#$%^%$#@#$%$#

גאדמט. בסוף אני עוד אהיה שמן. הומו שמן - השילוב המנצח

טוב,כדי להעלות ת'מצב רוח אני מביא לפה כמה דברים שאני הכי אוהב -בגדים,איפור,מריו סימארו.

 

 

אוקיי,שנת 2008 מאופיינת ב:

Stars secrets preview

איפור מאוד מאוד עדין, עיפרון לבן (אחד הדברים שאני הכי אוהב לשים לעצמי)נעליי עקב - כוכבים בצבע לבן ועקב שחור - מתאים למסיבות ערב. (הכלבה רוצה להזמין כאלה במיוחד מחו"ל,זה עולה לא פחות מ 1000 דולר)

Chanel stars at Paris fashion week 2008

כמו שבטח הבחנתן כבר, נעליים בעלות רצועה דקה, העקב דק(אבל לא מחודד מידי),ובעלות שילוב של שני צבעים.(לבן + X )

הכוכבים יעשו את שלהם השנה,בנעלי עקב,חולצות,חגורות וכפי שניתן לראות בתמונה האמצעית - על שמלות.

כפי שאפשר לראות - שמלת מיני - מקסי תהיה חזקה השנה(כמו שהכלבה תמיד אומרת:את זה מה שאת אוכלת,ויהיו שמלות מיני אז...).

הנה חידוש נוסטלגי במיוחד: שימו לב לשרוולים-המתרחבים של החולצה...

Turtle neck

 

והנה חליפה של גוצ'י הורסת:

גוצ'י קיץ 2008

טוב, אני הייתי מחליף את הצבע של המכנסיים.. אבל הז'קט עור הולך מושלם עם העניבה,והשיער פרוע,והנעליים הלבנות והמרקם של המכנסיים - פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש. אוי,גוצ'י גוצי' גוצ'י.

האישה הכי סטייליסטית (שנבחרה במגזין הלו)לשנת 2008 היא:

כן כן, לא אחרת מקייטי הולמס. אפילו בשמלת-אוהל המגעילה הזאת היא נראת זוהרת רזה ויפה מתמיד.

Katie Holmes

(שימו לב לכפכפים - המראה השקוף של כף -הרגל הולך טוב כנראה.)

.

איפור-

איפור סתיו 2007 של DIOR

אני אישית מאוד מאוד אוהב לאפר,ולפני מסיבות או ארועים הדיוות באות אליי להתאפר. (אני רוצה להיות מאפר מקצועי)

איפור זאת אהבתי הגדולה והיחידה. זאת אחת הסיבות היחידות שאני עדיין חי בימים אלו. (ולא. אל תזלזלו. באמת עוברים עליי ימים קשים ומכאיבים.)

אז נעבור לאיפור -דבר ראשון- לא הייתי ממליץ להתאפר ככה למסיבות קטנות שנפגשים עם החבר'ה ימי שישי- בגלל שבנים- לא אוהבים בנות מאופרות מידי. הרי ברור שלסטרייטים זה לא ממש מציק כל הקטע - איפור/בגדים, אבל צללית זוהרת,אודם זוהר,סומק זוהר ומייקאפ זוהר- זה קצת יותר מידי. אפילו שמעון פרס היה שם לב לזה.

לארועים חשובים(באולמות) או מסיבות במועדון,או אם את סתם הולכת לידיד הומו הכי טוב שלך, אז זה מדהים.

ככה- האיפור הולך להיות במילה אחת ז-ו-ה-ר. גלאמר.

השפתיים צריכות להיות עבות,תחומות בצורת הלב הקלאסי. אם את בעלת עור חיוור אל תשתמשי בגוון זעקני מידי כי את תראי כמו גיישה משתרללת,או שפשוט תראי מתאמצת מידי-וחבל.

עור חיוור- גוון שפתיים כתמתם-אדמדם מבריק(ראי ערך:לוריאל פאריס), כמובן שיהיה תוחם בהיר ולתחום בקו החיצוני של השפתיים -בצורת לב. תשתמשי במייק אפ מעט שזוף יותר משלך,בטון או שני טונים זוהר,עצמות לחיים מודשות בסומק מנצנץ(לא יותר מידי,את לא רוצה לחזור לכיתה ג'). צללית בצבע זהב - מבריק מתחת לגבה, וצללית מעושנת מאחוריי הריסים עם המסקרה.

עור כהה- גוון שפתיים בצבע חום-כתום,כל השאר כנ"ל מה שכתבתי מלמעלה.

עור עם פצעונים- אני מתכוון לפצעונים קטנים כאלה,לא לחצ'קונים גדולים וענקיים - מרחו מייק אפ לא זוהר ולא מבריק,שכבה אחת לתת לעור גוון אחד, שכבה שנייה לתת לו מרקם אחיד. (בעזרת מייק אפ טוב שעולה הרבה,אפשר להשיג מראה עור חלק ואחיד בעזרת שתיים-שלוש שכבות.)

עור עם חצ'קונים - אין כ"כ הרבה מה לעשות אם אלה חצ'קונים ענקיים שממש בולטים. לפחות תני לעור גוון אחיד שיטשטש את אדמומיות החצ'קונים,לאחר מכן שימי סומק כהה על תפוחי הלחיים(בהתאם למבנה פנים שלך).

טיפים:

בגלל שלשרמוטה יש שפתיים מאוד מאוד דקות אז מה שכדאי לעשות זה: לתחום אותן בצבע בהיר בקו החיצוני של השפתיים(בהיר נותן תחושה גדולה ורחבה יותר) ולמרוח עליהן ליפס גלוס מבריק. (תזהרו לא להגזים ולעשות שפם.)

לבעלות פנים חדים ומאורכים - אל תאפרו את הלחיים בצורת קו! ממילא הלחיים שלכן מודגשות,שימו סומק בובתי - בגווני וורוד-כתום,ותפחו אותו בצורה מעוגלת יותר,ולא צרה ומוארכת.

לבעלות תווי פנים עגולים- בדיוק ההפך. תפחו את הסומק בצורה צרה ומאורכת יותר לאורך הלחי.

עיניים קטנות מידי - רימייל בצורת "קלאופטרה",עפרון לבן לתחום בקו הפנימי של העפעף ושחור בקו החיצוני. מדהים,תאמינו לי.

עיניים גדולות מידי - (בד"כ תימניות צריכות להתמודד עם הבעיה אז כתבתי לתימניות,בנות בהירות-אל תשתמשו בעיפרון כחול שחור)

לתחום עם עיפרון העיניים כחול-שחור, לתחום רק בקו הפנימי של העפעף. מצר את העין.

 

המראה הרגיל לבה"ס- עפרון שפתיים בצבע טבעי,תחמו בקו החיצוני של השפתיים תוחם בצבע טבעי,ליפסטיק עדין. מסקרה שקופה או שחורה ואם בא לך להשקיע שימי גם קצת סומק. אל תראי מתאמצת מידי.

איפור סתיו 2007 של CLARINS

 

 

 

 

נכתב על ידי אוהב בנים. , 10/1/2008 15:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוהב בנים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוהב בנים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)