לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור שכזה {:



כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

פרק ראשון [:


 

שלום לכולם .

קוראים לי רותם ב13 וחצי מכפר סבא ואני כותבת הסיפור .

מקווה שתהנו .

 


 

פרק ראשון

 

וואוו זה התחיל אנחנו סופסוף בכיתה ו'

בבוקר נפגשתי עם החברה הכי טובה שלי רונית והלכנו ביחד .

הגענו לבצפר וישר המורות באו ואמרו שנה טובה והמנהלת נכנסה לכול כיתה

והתחילה להסביר לנו על החטיבה

חשבנו חטיבה איזה כיףףף נמאס כבר מהיסודי ..

הסבירו לנו על הבחירות לחטיבה הסבירו לנו הכול הכול הכול על החטיבה .

שמחחתיי כולכך .

חזרתי הביתה הפעם עם נועה ודיברנו על הבחירות לחטיבה ..

אני עדין לא ידעתי את מי לבחור הגיע הרגע שאני ונועה היינו צריכות להתפצל ואמרתי לה בי עם נשיקה וחיבוק .

הגעתי הביתה והתחברתי למסנג'ר וכתבתי בהודעה האישית

 

" וואייי כיתה ו' איזה כיף שתיהיה שנה מדהימה לכולם " .

ואז ילדים שלחו לי הודעות והכי חשוב ד נ י א ל המושלם הזה שלח לי הודעה

שנה טובה מדהימה החזרתי לו גמלך מאמי [:

אחר כך הלכתי התארגנתי והלכתי לקניון עם נועה ורונית הסתובבנו קנינו מלאמלא דברים חדשים

בגדים גלוסים עיפרון שחור ומלא דברים .

אחר כך שלחו לנועה SMS כיתה ו' התחילה וגם איתה הצרות

הSMS היה ממספר חסוי והלחיץ את נועה ממש !

נועה אמרה שהיא רוצה ללכת הביתה אז כבר כולם הלכו הביתה .

הגעתי הביתה וחשבתי מיזה יכול ליהיות ..

הבנתי שהמשימה שלי בתור החברה הכי טובה של רונית זה לברר מי זה היה ..

הבנתי שזה רק ההתחלה של " כיתה ו' "

 

 


 

אני יודעת שלא נגמר במתח אשמח לתגובות {:

נכתב על ידי , 8/1/2008 16:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





70

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותמולי {: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותמולי {: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)