לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hug Me Pleas


סתם יומן יום יום על כל מה שרציתי לכתוב.

Avatarכינוי:  ^Peach Girl^

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

רוק עצמאות!!! היה ענק!


אז כן כן הייתי ברוק עצמאות [היה כזה כיף!!] הרגשתי באותו יום הבנאדם הכי משוחחר הכי שמח והכייייייייייייייי היפר!

גם כמות האלכוהול שהייתה לי באותו רגע במוח הייתה לא גדולה אבל מספיק כדי שאני יחפור למייקל [ידיד שלי מאילת] שעתיים..

אני עדיין מרחמת עליו על מה שעשיתי לו ><" מקווה שהוא סולח.. :P

זה היה הכי הזוי שיש! וכיף כיף כיף כיף! אבל דבר יחיד שהתאכזבתי ממנו ביותר..

שלא השגתי בנים! גאאאאדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד אני מקללת את עצמי עד עכשיו! לעזאזל חיבקתי שם כל כך הרבה בנים..

מי שהיה בבומבמלה מכיר את חיבוק חינם.. זה מה שהחלטתי לעשות אחרי הכוס ה-4 XDDDD סתםם היה כיף..

וואי צרחתי שם הרבה אני בקושי זוכרת משו אבל היה לי כל כך כיייףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!! יוו הנה משו שאני זוכרת..

הייתה שם איזה מישי שרקדה טקטוניק ואני הלכתי אליה ואמרתי לה כמה שהיא מגניבה! והיא חיבקה אותי ויוווווו איזה צחוקים!!!

אההההההההההה עוד משו לפני שניכנסנו היו איזה קבוצה של בנים בין 19 ל-21 שניראה לי התחילו עם רותם או משו כזה XDD

חחחחח יש לי עוד מלאאאאאא לספר אבל באמת שבאמת שאין לי כוח XP לא משו אישי..

אבל היה לי כיף והייתי מאושרת לא להיות מאופקת ולהגיד מה שבראש שלי!! להיות עצמי לשם שינוי! [כרגע מאושרת מהזיכרון המתוק!]

[שמתם לב כמה סימני קריאה? XDD]


אחח זה חופשיות!

נכתב על ידי ^Peach Girl^ , 1/5/2009 19:54  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^Peach Girl^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^Peach Girl^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)