לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Alone


חיוך,הוא קו עקום שמסוגל ליישר דברים.

Avatarכינוי: 

גיל: 38

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

חנוכה................


כמה חודשים כבר לא עידכנתי?>>>כבר איזה 6-7 חודשים נראה לי..

הרוב בגלל שההורים שלי לקחו לי תמחשב כי "הידרדרתי" בלימודים.לפני בעדרך חודשיים קיבלתי את המחשב חזרה ושחכתי לגמרי מהבלוג...

אז כולנו פה אצל יובל אז הגיע הזמן לעדכן:

 

נראשון:

 

I WANT LOVE

Smiple as it is...

אין אחת אין נעליים..

כל החברים שלי כבר מצאו אהבה ורק אני נשארתי בחוץ.

התחברתי לחבורה אחת ממש מרוחקת מבנות...חננות כאלה-וזה לא מתאים לי...

אני צריך את החברים הישנים שלי בחזרה..

הם כל כך התקדמו הכל ואני נשראתי מאחורה...

 

 

נר שני:

אני סופר מתקדם בפסנתר.

סופסוף חזרתי לעצמי ואני לא מפסיק לנגן-אחרי 5 שנים של נגינה ו2 של הפסקה-אני מרגיש ממז כמו חדש =]

אני מת לנגן בחזרה עם אמא שלי בקונצרתים עם דודים שלי אבל אני עדיין לא מסיק טוב... נקווה שנה הבאה D=

 

נר שלישי:

איבדתי חברה מאוד חשובהלי.אני כבר חודש לא מדבר איתה.היא עשתה לי משהו ממש לא בסדר,והיא מכניסה לראש של כולם שאני ילד קטן...-תתבגרי-תודי באמת-רק אל תחיי בשקר שכל מה שעשית בדסר טוב?

 

נר רביעי:

מה עושים שאתה ביישן?-ממשיכים לעמוד בצד?-שותקים?-לא יודע...

את שלושתם אני עושה...

ובגלל זה לא הולך לי עם בנות למרות שכולם אומרים לי שיש לי סיכוי עם כולם אני פשוט לא מצליח.

מה לעשות?

 

נר חמישי:\

חג שמח לכולם!

תהנו בכל החופש שנשאר..

VIn

נכתב על ידי , 27/12/2008 03:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,406
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMisterLonly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MisterLonly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)