לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קצת על חיי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2008


 

תקראו ותגיבו!!♥

 

היום היה מיפגש לחבר שלי הקודם יש חברה אז הם היו שם

מצד אחד רציתי ליראות מה הם יעשו ועם הם יהיו ביחד

מצד שני אולי קצת..נו אתם יודעים חח

עכשיו אני מתחילה לאהוב ידיד שלי אנחנו לא הידידים הכי טובים

אבל הוא לא אוהב אותי שאלתי אותו באיזשהו מסיבה

שהייתה ואז במסיבה התחלתי לאהוב אותו אני לא יודעת למה

אוף ליפעמים החיים מסובכים חח

מכווה שיהיה יותר קל לכם

תגיבו!!

 

רוני♥♥

נכתב על ידי , 12/1/2008 00:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום!!!


הי

קוראים לי רוני

אני מראש העין

כאן אני יספר לכם על החיים שלי

תגידו לי עם חסר דברים וכאלה

שלכם רוני=]

נכתב על ידי , 10/1/2008 18:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[=רוני=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [=רוני=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)