לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חלמתי שהיתעוררתי לאשליה :)


. . . .

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 373705118 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2016

חג שמח (:


מקסים שיש כריסמיס ונר ראשון היום ביחד,

ואני מברכת מישהו נוצרי מהכיתה שלי והוא אותי לכבוד החגים (:


חג שמח!

נכתב על ידי , 24/12/2016 17:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבחן אמצע


היום היה מבחן אמצע
בתקשורת המונים

25 שאלות, אמריקאי. 

נקווה שהלך טוב!

קיבלתי שוקולד למבחן בבוקר (:

תחזיקו לי אצבעות לציון טוב

זה 30% מהציון, וזה 6 נקודות זכות .

 

נכתב על ידי , 21/12/2016 20:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים גשומים בתמונות


אני אוהבת את החורף,

הוא מאוד פוטוגני. 


מה דעתכם? (:

-צולם ונערך באינסטגרם בלבד. יום אחד תיהיה לי גם מצלמה.

נכתב על ידי , 16/12/2016 15:28  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

17,205

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאננקה בננקה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאננקה בננקה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)