לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I’m never gonna be good enough for you


מנסה לצאת ממה שנכנסתי אליו בלי לשים לב. כששמתי לב היה כבר מאוחר מדי. עכשיו הגיע הזמן לתקן כמה דברים ולנסות לפתוח דף חדש.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

i'm ALIVEEEEEEE


שלוםםםםם (:
אז, כן.. הייייי אני עדיין חיה ונושמת (:
נזכרתי בתיכון בקיומו של הבלוג ושלא הייתי בו איזה חודשיים חחח אז קפצתי לומר היי..
אממממ.. אז יש לי עכשיו מלא בגרויות סופשנה וכאלה וזה מאד מזדיין כי הכל דוחפים לנו לסוף שנה ובכלל שנה הבאה יש את הבגרויות של המגמות, אז אני באמת אמות.
חוצמזה... אמממ. אה, כמובן.  אני והבויפרנד חיים באושר ושמחה (:
אני דיי אמורה ללמוד עכשיו לבגרות שיש לי בספרות, אבל שיהיה חחחח אני אכשל בכל מקרה אז מה זה משנה? D:
נמנמנמנמ... אין לי עוד משהו מעניין, לא שמה שכתבתי למעלה היה מעניין או משהו.
להית' ביצ'ז.


do whatever you love, fuck everything else.
נכתב על ידי perfect hell , 23/5/2009 01:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  perfect hell

בת: 31




5,409
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לperfect hell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על perfect hell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)