לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תמיד היה לי ראש פתוח, אבל המוח שלי נפל החוצה.


נמפ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

נממ..כמה דברים ושאלון(:


-היום היה מבחן מסכם באנגלית, את המילים למבחן קיבלתי בלילה אתמול. המבחן הזה אמור לקבוע לכמה יחידות אני הולכת שנה הבאה..אז ויתרתי על המבחן.

-אני ממש לא זוכרת דברים מרכזיים שקרו מאז הפעם האחרונה שכתבתי פה כי אני לא זוכרת מתי זה היה..ותאריך לא עוזר לי.

-אני זוכרת רק שהייתה לנו פרימיירה [אני רקדנית] והיא הייתה מקוללת בטירוף. כל פאשלה אפשרית פשוט קרתה לנו, וחבל.

-אני זוכרת עוד כמה דברים שאני אשמור לעצמי כי אני כבר יודעת שאנחנו שאני מכירה קוראים פה, נוותר זה בסדר.

 

שאלון ארוך, חופר ומועתק מהבלוג של "יונתנ.",   enjoy yourself!

 

1.שם פרטי? שרדר.

2. כינוי ? דג כחול מעופף

3. גיל? בעוד לא המון זמן sweet 16

4. עיר? לא, דווקא ישוב.

5. יש אחים/אחיות? כן, שתי אחיות ואח. כולם גדולים ממני.

6. ההורים נשואים? תודה לאל, טפו טפו טפו.

7. מה אתם לובשים? בגדים, ואתם?

8. מה מתנגן אצלכם בפלייליסט? כרגע כלום.

9. יש לך אייסיקיו? כן.

10. יש לך מסנג'ר? כן.

11. מה הדבר האחרון שאכלתם? גזר.

12. יש לכם חיית מחמד? לא.

13. היית בחו"ל? כמובן.

14. מידת הנעליים שלך? 37-37.5

15. מאמין באהבה? איך לא?!

16. מאמין באהבה וירטואלית? לא ממש. 

17. מאמין באהבה ממבט ראשון? בערך.

18. מה דעתך על הומואים/לסביות? צריכה להיות לי דעה מיוחדת עליהם? 

19. מאמין בגורל? מאמינה שאפשר לשנות אותו.

20.מאמין בה'? בהחלט כן.

21. חוף או הרים? שניהם!!

22. לישון או לקום? תלוי מתי, בשביל מה ועם מי.

23. קרמבו וניל או שוקו? כלכך וניל!!

24. איזה שפות את/ה מדבר\לומד? מדברת עברית, אנגלית, מעט ערבית ומעט שוודית ולומדת ערבית ואנגלית. 

25. בן אדם של יום או לילה? בן אדם של הכל(:

26. רגיש לדגדוגים? תלוי מי מדגדג ועד כמה הוא טוב בזה. 

27. יש חבר/ה? לא.

28. כמה פעמים בשנה את/ה בוכה? מעט מאוד לשמחתי. 

29. התחביב האהוב עליך הוא? להיות על הבמה, ילדת צומי(:

30. עברת על החוק? אני די בטוחה שכן לצערי למרות שאני משתדלת שלא.

31. נרדמת בשיעור? פעם בשיעור היסטוריה ופעם במדעים.

32. מה הפאדיחה הכי גדולה שלך?לא זוכרת. 

33. מתי פעם אחרונה הסתפרת? גזרתי לעצמי את השיער לפני איזה 3 חודשים, נחשב?

34. מתי פעם אחרונה התקלחת? אתמול בלילה.

35. מתי פעם אחרונה הלכת מכות רציניות? אף פעם.

36. מתי פעם אחרונה הגנת על הכבוד שלך? אתמול בלילה בשיחה עם ידיד באייסיקיו. 

37. מתי פעם אחרונה הגנו על הכבוד שלך? אתמול חברה שלי בשיחה עם אותו ידיד מהשאלה הקודמת.

38. שם אהוב לבן? יותם(:

39. שם אהוב לבת? איתיD: 

40. שם אהוב לכלב? כלב.

41. בגדת אי פעם? ממש לא. גועל נפש. 

42. בגדו בך? מי שיעז יצטער על זה כל החיים שלו.

43. מה דעתך על בגידות? שוב..גועל נפש.

44. מה הפחד הכי גדול שלך? להיכשל.

45. מה החלום הכי גדול שלך? להצליח.

46 האם יש קשר בין הפחד לבין החלום? חחחח...לא שמתי לב(:

47. מה התכונה הכי בולטת בך? חוסר בושה/ביטחון עצמי/מנהיגות.

48. מה היית משנה בך? כלום, למרות שלא את הכל בי אני אוהבת אבל אני מקבלת גם את הדברים הפחות טובים, משתדלת.

    

כן או לא .

101. נהנה בינתיים מהשאלון? דווקא כן(: 

102. יושב על כסא? אכן.

103. להמשיך? למה לא?

104. אכלת משהו שגרם למישהו להקיא? כן, אכלתי משהו שגרם לי להקיא. 

105. התחלת עם מישהו: אני לא בטוחה אם זה נחשב, אני חושבת שכן(:

106. התחילו איתך? כן.

107. נשארת ער כל הלילה? כן.

108. דיברת יותר מ3 שעות בטלפון? אני חושבת שלא. 

109. הרגת חיה בטעות? נמלים(:  חחחח זאת התשובה של "יונתנ" D:

110. הרגת חיה בכוונה? זבובים, ג'וקים, יתושים.

112. פגעת בעצמך פיזית? כן, אני שלומיאלית(:.

113. מעשנת סיגריות? בחיים לא.

114. מעשנת נרגילות? גם ממש לא!

115. שמת לב שאין שאלה 111? לא.

116.שותה אלכוהול? אממ..הייתי אומרת לא. 

117. היית עם 2 אנשים בו זמנית?איכס.

118. צללת עם דולפינים? לא, ובאלי מאוד(:

119. היית ערום בציבור? עוד לא(:

120. נפגשת עם מישהו מהאינטרנט? כן.

121. רצית להיות מישהו אחר? אני בטוחה שרציתי מתישהו.

122. התקלחת היום? אתמול בלילה אחרי שהתחלף התאריך(:

123. הורדת שיערות מהרגליים? כמובןD:

124. התעלפת? לא.

125. קיבלת נכשל בתעודה? לא.

126. שחית בעירום? לא.  

127. עשית קרב גרעפסים? כן, הפסדתי.

128. התנצלת על משהו שעשית? כן.     

129. היית כל הלילה על המחשב? כן.

130. היית כל הלילה מול הטלוויזיה: כן.

131. העברת פתקים בשיעור: ברור!

133. היית אצל פסיכולוג? לא.

134. פתחת את הפה באמצע מבול כדי לטעום טיפות? כן.

135. בכית בסרט? אממ..לא משהו רציני. דמעה פה דמעה שם.

136. ניתקת למישהו בפרצוף? כן.

137. טרקת למישהו ת'דלת בפרצוף? לא חושבת.

138. נשארת כיתה: נשארתי גן..סתם כי אמא רצתה(:

139. קפצת כיתה? רצו להקפיץ אותי, אבל לא.

140. השומר לא הכניס אותך לבי"ס כי בא לו? אממ..כשבאתי לבקר בבצפר היסודי שלי . 

141. היה לך גבס? כן.

142. קנית קונדומים? כן, אבל לא באמת כדי להשתמש בהם, בתור צ'ופר לחניכים. מדריכה חינוכית שכמוני(:

143. עשית היקי? לא.

144. עשו לך? לא

145. התביישת בעצמך? לא. 

146. התביישת בהורים שלך? אולי קצת.

147. התביישת בחברים שלך? ממש לא.

148. עברת ישור שיניים? לא.

149. חשבת לעצמך אם בריטני ספירס באמת בתולה? לא!

150. יעזור לך אם אני אגיד עכשיו שהיא לא? לא.

 

אסוציאציות:

151. אהבה? בן זוג

152. שלום? הסמל של הפיס.

153. מתנחלים? נמ..לא יודעת. התנתקות?

154. יהודים? ערבים. סתם כי הצירוף הזה בא לי ביחד הרבה כי אני הולכת בקיץ למחנה עם פלסטינאים(:

155. מוות? לערבים, כי אני שונאת את המשפט הזה.

156. חיים? שם של מישהו מהקיבוץ

157. כבוד? גאווה.

158. מים? ברז

159. ערפאת? שנמפ!

160. בצפר? חברים.

161. חופש? עומס, טיולים, תנועות נוער, משפחה, חברים.

162. חו"ל? אמסטרדאם, פריס ולונדון-הטיול בת מצווה שלי(:

163. עבודה? אני רוצה אחת!

164. הצלחה? אמא.

165. השראה? צבע אדום(:

166. שדי(י)ם?  אז למה מבין שניהם אתם מתכוונים?!

167. מלאכים? כנפיים

168. תנ"ך? המורה האהובה עלי ביקום. כבר לא מלמדת אותי :/

169. סוכר? לבן.

170. נשיקה? זה שהתנשקתי איתו לפני כמה ימים.

 

מה עדיף:

171. לונדון או פריז? פריס*

172. סאבלימינל או הצל? סאבלימינל.

173. אש או מים? שאלה קשה, מים.

174. הארי פוטר או שר הטבעות? הארי פוטר(:

175. חנוכה או פורים? קשה מדי.

176. משפחה או חברים? שניהם!

177. לילה או בוקר? גם שניהם(:

178. מחשב או טלוויזיה? זה שאלות קשות! 

179. חושפני או צנוע? צנוע אבל לא מדי.

180. מוזיקה או סרטים? שניצל של אבא.

 

השלימו את החסר:

181. השם "דניאל" מזכיר לי את? מישהו שפעם היה חבר שלי שקוראים לו דניאל(:

182. מה שאני הכי רוצה עכשיו זה? קינואה. רציני!

183. הכי אוהב? שאלה קשה.

184. הכי שונא? שנאה, לא בריא לשנוא. 

185. טוב ש...? נשארתי היום בבית ולא הלכתי למבחן באנגלית.

186. חבל ש...? אני לא משקיעה בלימודים, אני אצטערת על זה אח"כ!

187. הלוואי והיה לי? חבר אוהב ואהוב(:

188. אין דבר העומד? בפני הרצון..אני לא מקורית כרגע. 

189. אם תרצו? אין זו אגדה..יוצא לי להגיד את זה הרבה(: וגם את: אין כזה דבר לא יכול יש כזה דבר לא רוצה.

190. מי ששונא אותי מצידי ש...? ישנא.

191. אחרי השאלון אני? הולכת להכין קינואה ולבשל עם אבא.

192. לא הייתי צריכ/ה? לקנות דגים, הם מתו.

193. אני חייב/ת לומר תודה ל? אבא ואמא המדהימים.

194. אני חייב/ת לומר סליחה ל? אף אחד.

195. למה אני אף פעם לא? מעריכה את עצמי כמו שצריך?! 

196. אבגדהוזחטיכלמנסעפצקר? טוב, אני אקח את זה בחשבון פעם הבאה. 

197. יומולדת זו סיבה ל? לפגוש מלא חברים שלא ראיתי מלא זמן ולהרגיש מקובלת(:

198. העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם? תעריכו כל דבר קטן בחיים ותמיד תמצאו את החיובי(:

199. הערבים הם? ערבים..מה מיוחד?! אוך שאלה מציקה.

200:שלוש מילים שאת/ה יכול/ה לומר על עצמך? אופטימית, אוהבת, קומפקטית(:

נכתב על ידי מנערת אטבים. , 12/6/2008 13:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sam!!! ב-12/8/2008 17:10
 





Avatarכינוי:  מנערת אטבים.

מין: נקבה




985

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנערת אטבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנערת אטבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)