לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

this my life



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

חזרתי..


היי

חזרתי שוב..

כן..הבלוג פרש בגלל חוסר זמן ענק...

אבל לא נורא..חזרתי וזה מה שחשוב...

 

קרו כל כך הרבה דברים בזמן האחרון שאפשר למות!!!

ואין לי כוח לפרט..(אני ממש עצלנית..ועייפה..אז להתחשב...)

 

בקיצר..אני במגמת תקשורת..בכיתה י'7 השולטת!!!!

הכרתי חברות חדשות וכם כמה ידידים..

ושמם..

החברות:שביט,מור,מור,בר,מאי..(למרות שמאי הייתה איתי בחטיבה..)

והידידים:סער,יובל,אפיק,גל..

ומה שאני לא אוהבת בכיתה שיש שם ילד שאני ממש לא סובלת..(את שמו אני לא אומר..מוחחע..אבל נראה לי שאתם יודעים..)

 

ועכשיו לא נדבר על התיכון..

קודם כל..מזל טוב הילוש על החבר!!!

בסוף הילה וחבר שלה טל שידחו לי שני בנים..

את רן וסהר..

הם ממש נחמדים..!!ובכיתה יא..חח..

ועכשיו אני תקועה בין שניהם..

אבל לא נורא..

 

טוב בקיצר אני זזה...

אני אמשיך אחר כך..שיהיו לי תמונות אני אשים כמו שהבטחתי..

ביי לכולם!!

נכתב על ידי , 29/11/2008 13:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





679

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל:]rotem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על :]rotem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)